Laat de baby nog zeker maar 6 weken zitten!

Ik lees hier dat bij velen van jullie niet lang meer gaat duren voordat de baby komt,vind spannend en leuk om alles te volgen....maar ben zelf nu 33 weken en ook nog lang geen tijd voor de baby,
moet nog 1 week werken(4 diensten)
mn zoontje krijgt dinsdag buisjes en neusamandelen worden geknipt.hij is erg veel verkouden en oorontsteking en ziekerig.
-mn dochter krijgt 5 maart buisjes en neusamandelen eruit,gelukkig minder verkouden en ziek dan haar broertje maar wel erg doof en vol zitten.
dan moeten alle kleertjes en lakentjes enz nog gewassen en gestreken worden
nog wat grotere klussen in huis
dan wil ik zeker nog 2 weken een beetje uit kunnen rusten voordat onze kleine vent komt.

dus al bij al:laat die kleine nog maar minstens 6 weekjes lekker in mn buikje zitten...ook al ben ik erg benieuwd naar ons nieuwe wondertje!

mn man maakt me soms wel bang door te zeggen dat ie vast eerder komt...maar dat geloof ik niet zo...heb geen tijd...eerst mn andere kindjes geholpen worden en rust in huis en mn lijf dan is alles klaar voor dit kereltje....

haha weer een heel ander verhaal dan weeen en inleiden.ben benieuwd of er nog 1 is die net als ik denk....??

liefs jootje

hahaha ik wou dat ik zo kon denken joh

maar ik ben ook 4 weken verder en een hele waslijst aan klachten. wou de vuilniszak vast losmaken en evt eruit halen. bij het losmaken begonnen de harde buiken al hoor
dus tja zelfs dat lukt niet

geniet maar lekker van je grote buik en dat alles thuis weer in orde is

Mara moest eigenlijk naar umc Groningen ivm weghalen kieuwboogrestant (pukkel in de nek) maar dat doen wij pas weken na de bevalling hoor!

groetjes Sabine

Lekker dat je nog zo'n gevoel hebt !!!
Doordat ik nu steeds naar het ziekenhuis moet, heb ik gewoon ook zoiets laat maar komen ! Dan heb je in ieder geval zekerheid dat alles goed is.
Nu ben ik steeds gestresst of ik hem nog wel voldoende voel enzo.. dat geeft zoveel onzekerheid.. heel irriant.
Dus wat dat betreft laat maar komen ;) aan de andere kant vind ik het ook wel heel erg eng want het is onze eerste !!!
Dan zijn we nooooit meer alleen haha ;) best beangstigend !!! Hoe zal het gaan !? Kan me er geen voorstelling van maken !! Vind het zo spannend !

Nou geniet nog maar lekker van je kleintje in je buik !! De tijd gaat zo snel, voor je het weet zijn die weken ook weer voorbij !

Liefs !

Met 33 weken dacht ik er precies zo over! Ik heb geen kinderen, maar badkamer heeft echt 2x zolang geduurd voordat deze klaar was, daarna pas begonnen met de babykamer waarbij ook het behang nog eens flinke vertraging had. Afgelopen weekend (met 36 weken) eindelijk kunnen behangen. Gelukkig ondertussen wel een hoop andere dingen kunnen doen. Heb nu nog wel een lijstje, maar het meest belangrijke is allemaal gedaan.
En nog mag hij best nog even blijven zitten :) ben lekker aan het genieten van mijn verlof. Maar met 40 weken denk ik ook wel dat ik toch wel graag wil dat ie komt. We zien wel!

Ik had wel met 32 weken een rotweek, vond die week ook erg lang duren en toen leken die 8 weken nog een heel eind weg hoor. Gelukkig is het allemaal weer goedgekomen.

Groetjes.

Ik denk er net zo over. Nog 1 weekje werken en dan lekker genieten van m'n verlof.
Heerlijk even helemaal niks. Wil daar echt nog wel even van genieten. De baby mag dus nog zeker 6 weken blijven zitten.

Terug
Bovenaan