Laat de lente maar snel komen

Ik ben die kou en sneeuw nu wel zat!!
Ok het is een leuk plaatje en de kinderen hebben heerlijk genoten van de sneeuw, maar om nu met 3 kids op stap te gaan ben ik eerst een kwartier verder met het aantrekken van de snowboots, must, sjaal, handschoenen, jas en soms de skibroek!!
Dus van mij mag dat warme weer wel komen, hahhaha.

Gister ook de zomervakantie geboekt we gaan heerlijk 2 weekjes met de kids en opa en oma naar Limburg!! Hopelijk wordt het een goede zomer!!

Groetjes Anne

heb er niet zo`n last van, zit nu in de nachtdienst (voor de 7 nacht) dus kom weinig de deur uit heb er dus nog niet veel van kunnen genieten. dus van mij mag het nog wel even.
als het goed is gaat het komende week al weer dooien.
hoop voor jullie op een mooie zomer ( voor mezelf en de andere natuurlijk ook).
wij hebben nog geen plannen

Ik heb er ook zin in!!
lekker buiten in een zonnetje, naar de dierentuin, wandelen in het bos.
Eindelijk weer wat tijd voor mn tuin en mn meisje kan mooi rondkruipen/lopen dit jaar,, ja ik heb er ook zin in,,nog maar niet teveel aan denken,,haha

Heb sowieso een hekel aan de winter. Ik zou het liefst een winterslaap houden. Maak mij maar in maart ofzo wakker hahahaha. Ik geniet weer als ik in de tuin kan rommelen en buiten kan leven. Vakantie zit er deze zomer niet in. Is lastig met de stalling en om nu met zo'n kleintje op pad te gaan zie ik ook niet gelijk zitten. Misschien van het najaar een weekje in een huisje in nederland ofzo.

Terug
Bovenaan