laat gaan slapen.

gister is alicia pas om half 11 gaan slapen half 8 had ze laatste fles.
er was hier verjaardag en mevrouw wou niet slapen. heeft wel een half uur gehuild in bed.
toch maar naar beneden gehaald en heeft ze lekker op de bank zitten spelen.
aandacht gekregen van iedereen (je kunt het ze moeilijk verbieden) en heeft ze nog een koekje gehad omdat iedereen zat te eten en zij kreeg niks. daarna nog een flesje met wat ze gister had laten staan. met 1 schepje bambix rijstebloem erin.
en vanmorgen om 9 uur begon ze te spelen in bed. op haar buik

Oh wat kan zij moelijk in slaap vallen.

Doe haar in bad rond 18:30 19:00 uur en laat haar spelen zodat moe woord.dan lekker fles als je dat rond deze tijd geef en lekker in bed,

zij moet ff wennen al de ritme.

Ik doe Juliaan warm eten tussen 17;30-18:00 uur ff spelen dan in bad hij vind super leuk daarna in bed.dan slaap hij tot 10 uur s`avond.ff wakker maken of zelf wakker worden en de laste fles geven, billen verschoenen en valt hij meteen in slaap.en zo gaat elke dag.

ik hop dat wel bij jou lukt elke kind is anders,en mischiem Alicia vind ook niet leuk zo,maar dan hebt je geprobeerd.

Succes en volhouden.

Jochem slaapt altijd goed in , ook als we wat van ons schema afwijken , zo makkelijk en slaapt ook heerlijk door tot meestal de eerste wekker gaat en blijft dan liggen spelen/ brabbelen tot papa of mama het er naar heeft. Ideaal!
Sorry voor degene bij wie het wat moeilijker gaat maar ook dat komt goed.

suc6 Dianne

bij ons gaat het ook heel makkelijk. Hij weet door het ritueel dat hij moet gaan slapen. Inderdaad ideaal. Door het badje wordt hij lekker moe en de laatste fles om 18.30. en dan slaapt hij tot de volgende ochtend 7.30. Ik denk dat een schema gewoon heel handig werkt en niet al te snel opgeven om het schema er in te krijgen Het is even doorzetten maar dan heb je het later wel 'leefbaar'. Succes!!

vannacht ging het weer perfect! op de paar keer na dat ze ging slaaphuilen. half 8 laatste fles. en vanmorgen half 8 de eerste! alleen kon ik vanacht niet slapen.
we gingen half 11 naar bed. en om half 3 lag ik nog wakker.

Wauw, lekker! jammer dat je zelf niet kon slapen. Dat was anders wel lekker geweest. Geven jullie norrmaal gesproken nog een late fles rond 22.30? Of zijn jullie die aan het afbouwen?

Terug
Bovenaan