Laat maar......

A

Anoniem

Guest
Nou, mijn vorige bericht had ik ook niet hoeven plaatsen.....net bij het afvegen wat bloed erbij, dus het feest is weer begonnen :-((

Pffff, dat kan er ook nog wel bij, het is echt niet mijn dag vandaag. Mijn vader is vanmiddag opgenomen omdat hij steeds benauwd is (hij heeft een longziekte, maar nu is het nog erger) en dan nu ook die stomme duivels....

Ik heb nu helemaal nergens zin in, maar er komt een vriend van ons eten en ik moet vanavond ook nog sporten.....heb ik dus allebei totaal geen zin in, wat een K-zooi!

Sorry, maar ik moest het even kwijt....

Op naar de volgende ronde dan maar :-((

Was net je berichtje aan het lezen, wat rot meid! Veel sterkte! Sommige dagen zijn idd gewoon K...

Vandaag gewoon een baaldag dus........... morgen voel je je vast beter meid! Volgende ronde gaat het vast lukken ;-)

Bedankt dames! Ik vind eigenlijk dat ik niet zo moet zeuren, dit was pas ronde 2.....maar het is gewoon even alles bij elkaar....

Waarschijnlijk gaat het morgen idd weer beter...!

Niet leuk! Sterkte en kop op, de volgende ronde is jullie ronde!

Wat balen meid!! Gatver!! Begrijp dat je even flink baalt en nergens zin in hebt.....Wat een ellende met je vader zeg, sterkte!!

Houd goede moed hoor!! Liefs Lynn.

ach meisje toch! Even alles op een hoop! Niet gek dat je je zo voelt! En ook nog eens die vervloekte duivels!!! Dat drukt dan helemaal op je gevoel!

Even een paar dagen doorbijten, dan gaat de zon echt weer een beetje schijnen!

lucht hier maar lekker je hart meid!

Terug
Bovenaan