Laat slapen slordig drinken

<p>Hallo moeders</p><p> </p><p>mijn zoontje van 1 maand drinkt opeens zeer slecht/slordig in de avonden , huilend spugend en kleine hoeveelheden waardoor die om het uur komt. Dit gaat tot 12/1 uur door . Snachts drinkt hij opeens wel normaal maar wel soms maar 30 cc en overdag tussen de 60-120 ook heel onregelmatig. ik zie enorm op tegen de avonden. Overdag gaat het drinken wel goed , hebben meer baby’s dit ? Gaat het over ? <br /><br /></p><p>groetjes </p>
 
Hallo mama,
Wat vervelend zeg!
Kan je iets meer vertellen? Groeit de jonge man netjes en hoe ziet zijn schema eruit? Huilt hij veel?

Het zou zomaar kunnen dat je mini zich aan het regelen is. Ene keer meer andere keer minder drinken. Doen de moppies ook wel als ze bv krijgen dan kunnen ze uren aan je borst hangen

Misschien heeft hij last van krampjes.

Is hij aan een groter maatje speen toe.

Zolang hij natte luiers heeft, niet alles er extreem uitspuugt. Is het vervelend maar is er de tijd om rustig uit te zoeken wat er is.

 
De natuurlijke maaginhoud is na een maand nog maar 60 ml. Ik vind het zelf niet heel vreemd dat hij dan vaak komt. Hij is nog zo klein. Misschien op verzoek gaan voeden? Sterkte!
 
Je kindje is nog zo klein! Ze hebben nog zoveel behoefte aan geborgenheid en aandacht. En ja, hier is het dan met 6 weken ook nog vaak dat ze om het uur een beetje wil drinken savonds. En vaak is ze savonds ook onrustig. Dus komt echt goed! Maar geef het tijd!
 
Ah bedankt voor de reacties ! Ja hij is ook nog heel klein natuurlijk en ik voed idd op verzoek , maar ben soms zo machteloos en dat elke avond breekt me gewoon op soms ( al doe ik het met alle liefde ) hij slaapt dus snachts goed en tussen de flesjes door zo tot een uur of 8. 
alleen heb ik nog een zoon die tot 6 uur slaapt dus weinig slaap voor mij ?
 
met hem had ik dat niet trouwens die lange lastige avonden vandaar hier de vraag maar gelukkig is het idd een fase 
 
Hij groeid trouwens goed , vanmorgen bij het cb geweest. Een echt vast schema heb ik nog niet als ik kijk naar vandaag 12 u in slaap gevallen 5 uur fles ong 90 8:15 60 , half 11 20 , half 12 60 , half 2 ong 70 ( bied meestal 90 aan ) en hij slaapt nu nog. Ook heeft hij soms idd wat last van krampjes en poept hij soms alleen savonds pas ( laat )
 
Terug
Bovenaan