laat slapen

Slapen jullie ukkies ook zo laat sávonds???
Annique gaat altijd om 19u naar bed maar 9 van de 10x horen we haar om 21.15 nog steeds kletsen en feesten.
Overdag slaapt ze ook nog wel 2,5e uur , maar als ze die slaap een keer overslaat dan is het ook feest sávonds, dus daar ligt het ook niet aan volgens mij.
Niet dat ze vervelend is ofzo, ze zit te zingen te kletsen en te geinen, maar ze is wel om 07u weer wakker..
Nou .. hoop da thet snel weer over is hahaha

liefs sandra

Ha ha, heel herkenbaar!

Jente gaat rond 19.00 naar bed en ik hoor hem vaak nog kletsen en zingen
tot een uur of 21.00!

Heb zijn middag slaapje wel iets ingekort, het was van 12.00 tot met gemak 15.00 en nu maak ik hem vaak rond 14.00 al wakker. Dit help wel een beetje maar hij blijft graag kletsen hoor.
Wordt er soms wel een beetje moe van maar ik ben al lang blij dat hij niet huilt dus ik laat hem maar lekker zijn gang gaan.
Grote nadeel, hij is nog steeds rond 6.00 wakker! We laten hem wel altijd liggen tot een uur of 7.00 ( ga echt niet om 6.00 beneden zitten.)

Groetjes Fennie en Jente (15-08-06)

Hier ook hoor!
7 van de 10 keer klets hij zijn beren de oren van de kop tot een uur of 21:00 uur.
Lekker laten gaan! valt vanzelf in slaap..

Komt wel weer een fase dan ze weer meteen in slaap dommelen.

Esmé mv Kay

Kian ook hoor, maar het klinkt niet alsof ie het vervelend vind om al in bed te liggen. Hij kijkt me lachend na als ik de kamer uit loop, en begint dan aan z'n verhaal. tussen 21.00 en 6.00 is het stil en daarna verteld ie rustig verder.
Liefs Nelleke

Toch niet te geloven
Madam lag er om 18.30 en nog geen 5 minuten later lag ze in coma hahahaha
alsof ze mijn verhaal heeft gelezen hier..
Komisch .. en ze heeft ook gewoon lang geslapen vanmiddag..
T is wat...

Haha,ze zit gewoon achter d'r laptoppie mee te lezen.
Delano doet dat écht nooit,die slaapt direct.
Maar zolang ze niet huilt is het toch geen probleem?
Succes met je kletsmajoor!
Groetjes Tanja

Hier was in slaap vallen ook nooit een probleem, maar de laatste dagen ligt mevrouw ook rustig een uur te kletsen, zingen, roepen enz.
Een buurmeisje (dezelfde leeftijd) heeft oko zo'n fase en is ook tot 21:00 - 21:30 wakker. Zal inderdaad wel weer een fase zijn.
En inderdaad zijn ze op dezelfde tijd wakker of zelfs vroeger!! Was onze dochter altijd 8:00 wakker, nu 6:30!!! Wat een verschil zeg...pfffff.

Terug
Bovenaan