laatate loodjes

Ja hoor,ik had het zelfde.Op een gegeven moment gaat je buik in de weg zitten en ben je wat sneller moe.Nog even volhouden en probeer er nog van te genieten!
 
Ik ben nu bijna 33 weken en ik vind het heel zwaar, ik heb nog 2 kinderen, een van bijna 7 en de ander van bijna 4. Ze kunnen natuurlijk wel alles zelf maar ik blijf met alletwee heen en weer fietsen van en naar school en clubjes en dat soort dingen. Ik ben gelukkig nog niet zoveel aangekomen (8kilo) maar de baby ligt net als de andere 2 helemaal vooraan in mijn buik waardoor hij erg zwaar is... Deze zwangerschap is zeer zeker de zwaarste, kan niet meer lekker zitten, niet te lang lopen en het huishouden staat op een erg laag pitje!!! Voor mijn dochters vind ik het soms erg vervelend dat ik zo gammel ben, daardoor zeg ik steeds vaker nee, tegen speelafspraken!!! Ik hoop dat ik net als bij de meisjes eerder dan de uitgerekende datum ga bevallen....
Manus...
 
Bij mij valt het allemaal wel mee, ik moet veel naar de wc 's nachts maar daarna val ik wel weer in slaap. Ik word ook nog wel eens wakker om dat ik het benauwd heb. Mijn geluk is dat ik nog geen andere kinderen heb en al een tijdje gestopt ben met werken. Ik kan me voorstellen dat als je nog andere kinderen hebt en nu pas aan je verlof begint en dus nog van alles in huis wil doen. Dat het dan behoorlijk zwaar is.

Liefs
lot
 
ik ben nu 37weken en heb het af en toe ook wel eens gehad.
houd veel vocht vast (pas iets van de laatste 2 wk) en mijn ledematen doen pijn. ik kom nu ook in ene keer veel aan. dat zal wel van de vocht zijn. ben nu 15kilo zwaarder.
tja het zal allemaal wel goed komen. ik probeer hoe dan ook toch te genieten van de laatste weekjes, omdat het toch een hele gebeurtenis is, het zwanger zijn!
nou ik wens je ook veel succes enhou nog ff vol meid.
gr. sandy
 
ja hoor nog eentje met hetzelfde (probleem)
Moet nog ruim drie weken en ik wil ook wel een nachtje maken van acht uurtjes aaneen maar dat zit er niet in
s'avonds als ik op de bank ga zitten kom ik er niet veel meer af dus overdag rommelen we maar gewoon een beetje door en dat terwijl ik eigenlijk een goede zwangerschap heb ik mag niet klagen maar ben nou toch welaan het aftellen
succes nog even en dan word je beloond met een klein kadootje
 
Ben nu ruim 36 weken en ik herken de slaapproblemen! Nog iemand last van een chronisch verstopte neus? Ik kreeg zondagavond weeen en toen die na een uur stopten was ik toch erg blij dat ik nog niet bevallen was! Er moet nog een kast komen (zaterdag) en ik moet nog een kaartje regelen (morgen) dus ik hoop dat de baby tenminste deze week nog blijft zitten! Sterkte allemaal!
 
Terug
Bovenaan