Laatse dag van augustus

Hallo allemaal!

Wat zijn er al weer veel kleintjes geboren! Gefeliciteerd allemaal!
Maar volgens mij lopen er nog een paar met een dikke buik rond. Wens jullie heel veel sterkte toe! Ik vind het weer nu heerlijk maar met zo'n dikke buik zit je daar echt niet op te wachten!

Groetjes,

Monique

Tja, de laatste dag van augustus; m'n uitgerekende datum, maar nog geen beepje in zicht!!! Ggggrrrr....
Nou ja, de komende 2 weken zal het er toch echt wel van gaan komen! Ik probeer positief te blijven, alhoewel m'n stemming hierover 15 keer per dag wisselt...

Gelukkig staat er vandaag ook nog een redelijk koel briesje; dat maakt het voor mij, ondanks dikke buik, toch wel draaglijk. Ik ga maar m'n best doen om ervan te genieten!

Alle andere dikke buiken; sterkte!!!

Jacoline.

Ik vrees dat ik ook een september mama ga worden................
Heb er de ene dag stevig de balen van, met hysterische huilbuien aan toe, want ik wil zo graag slapen............
De andere dag denk ik, net als Jacoline, langer dan 2 weken gaat het niet meer duren...............maar 2 weken kunnen zo lang zijn...............

Vandaag denk ik een aardig goede dag voor mij, na een nacht waarin ik bij elkaar toch zo'n 5,5 uur geslapen heb! Ja, daar ben ik al blij mee.................

Had in het begin van mijn zwangerschap een visioen dat ik op een zwoele avond zou bevallen, nou , dat moet dan vanavond worden, want  zwoele avonden zitten er geloof ik voorlopig niet meer in......................zou het dan toch nog augustus worden..........

Sterkte met afwachten!

Liefs Rimke
40+1 weken

Inderdaad alweer de laatste dag van augustus. Wat gaat de tijd ontzettend snel!
Daar zullen de nog niet bevallen meiden het nu absoluut niet mee eens zijn. Maar voor mijn gevoel is het nog zo kort geleden dat ik de positieve zwangerschapstest in handen had! En inmiddels is Stef alweer ruim 1 maand oud.

1 jaar geleden had ik echt niet gedacht nu alweer een prachtzoon erbij te hebben. Het is nu namelijk precies 1 jaar geleden dat ik de laatste pil van de strip innam met in mijn hoofd de vraag of we nu weer 2 jaar geduld zouden moeten hebben, of we uberhaupt wel een 2e kindje zouden krijgen enz. enz. En nu zijn we dolgelukkig met onze 2 pracht zonen. En ook al had ik op het laatst aardig de balen van mijn lijf en de pijnlijke schoppen en ben ik dolgelukkig dat ik weer veel eten echt lekker vind, toch mis ik het zwanger zijn wel. Het blijft iets bijzonders. Schrik niet hoor meiden, wij gaan echt niet voor een 3e kindje. Ons gezinnetje voelt op dit moment wel compleet, maar ik zeg niet nooit.

Meiden die nog op hun wondertje zitten te wachten, het gaat nu echt niet lang meer duren! Gelukkig voor jullie hebben we alleen vandaag een flink warme dag, dat is nog wel te overzien, toch! En succes met de laatste loodjes en jullie bevalling!

Groetjes,
Susan

Dames,

Toi toi nog eventjes! Hij of zij komt er echt uit hoor!

Laat een lekkere limo-coctail maken door je man, voetjes in een badje en ga lekker relaxen.
Door te ontspannen kan veel gebeuren
Ik denk aan jullie!

groetjes!

Terug
Bovenaan