laatse loodjes?

A

Anoniem

Guest
ha

wanneer gaan nou offiecieel de laatste loodjes in? En wanneer ben je officieel hoog zwanger?

Ik ben nu 33 weken zwanger... Mensen vragen aan me: laatste loodjes? Tjha ik moet nog 7 weken...

Ben gewoon benieuwd, of is hier  geen "offieciele" regel voor?

groetjes Petra

dat   vraag ik me nou ook af. Volgens mij (maar dat baseer ik dan op mijn gevoel) ben je vanaf 32 weken hoogzwanger. Die twee maanden zijn het zwaarst in mijn beleving. Ik ben nu 34 weken en 3 dagen en heb wel het gevoel aan de laatste loodjes bezig te zijn eigenlijk.

Maar ben benieuwd of daar een 'regel' voor is wanneer je jezelf officieel hoogzwanger mag noemen :)

Ik vind dat de laatste loodjes voor mij wel zijn ingegaan. Buik zit in de weg, krampjes en kwaaltjes etc. Af en toe een voet in je zij of rib. Nog een paar weekjes!!

gr
Marielle
35w3d

Volgens mij is dat inderdaad het laatste trimester. Dus we zijn nu allemaal "hoogzwanger" haha. Ik voel me in ieder geval wel hoogzwanger, maar ik ben dan ook al bijna 36 weken.

Miriam (35+5)

a.s. zondag ben ik 36 weken...gek hoor, hoogzwanger zijn.
Mijn kind zit gelukkig al lager. Het is keurig ingedaald!

Ik heb nu dus ook al wel verlof. Voordat ik met verlof ging en ik gewoon werkte dacht ik dat ik t allemaal best aankon. T werken was wel zwaarder dan normaal natuurlijk. Maar ik redde t nog wel.
Toen ik stopte ben ik eerst een weekje met vakantie geweest en daar was ik constant zo moe dat ik duidelijk al mijn energie had gegeven aan werken enz. Dat de moeheid er toen dubbel en dwars uitkwam.

Ik denk inderdaad dat je hoogzwanger bent vanaf 32 weken!

Terug
Bovenaan