laatste 3 dagen bloedverlies mk? of nog zwanger... snif

A

Anoniem

Guest
he lieve allemaal,

Hier dan een berichtje van mij, als eerste wil ik jullie van harte bedanken voor al die lieve en fijne berichtjes superrrrrrrrr lief!!!

Ik heb de afgelopen dinsdag onze naaste fam.leden verteld dat ik zwanger ben en omdat we met een verhuizing bezig zijn had ik een baby rose en een baby blauwe behangrol meegenomen niemand had het in de gaten toen we vroegen; WELKE kleur zouden jullie nemen voor dat ene kamertje heeel serieus gingen ze het bekijken hihi ze hadden niks door en toen we dus zeiden kijk nou eens goed naar de kleuren toen keken ze ons aan zo van..........meen je dat nou nee echt en ze begonnen allemaal te huilen bij elke visite ( moesten bij 3 huizen langs) en iedereen was zoooooo happy niemand had verwacht dat wij nog een kindje wilde echt het was een super leuke maar emotionele avond we waren ontzettend moe toen we s'avonds laat thuis kwamen van alle emoties en tranen maar wel leuk hoor allemaal!!

Alleen heb ik sinds vrijdag bloed verlies eerst wat rose maar sinds gisteren wordt het echt erger en is het helder rood ik ben echt bang dat het niet goed is en voel me sinds vanmorgen ook weer anders dan de vorige dagen ben zo bang dat ik het ben ''verloren' dan heeft het niet zo mogen zijn en moeten we weer door erg he?!! wat een ellende allemaal ik weet niet wat het is zit het er nog want je hoort wel vaker dat vrouwen de eerste tijd bloedingen hebben maar omdat het sinds gisteren elke keer wel een menstruatie lijkt als ik mijn maandverband verwissel weet ik niet of dit nog wel of niet een zwangerschap is hebben jullie hier ervaring mee???? ik hoop dat jullie mij wat kunnen geruststellen en ook weet ik niet wat ik nu moet doen   ik denk dat ik   morgen de verloskundige maar bel en het verhaal uitleg ik heb wel op internet gekeken en daar staat dat het wel kan dat bloeden en dat het na enkele dagen vanzelf moet stoppen pas als het langer dan een week aanhoud kan het een mk zijn maar dan nog is het geen zekerheid en moet je echt enkele dagen geduld hebben en afwachten na een week moet je naar de vk terug en dan kijkt ze of je baarmoeder schoon is en of je dus een mk hebt gehad of dat er nog een vruchtje zit wat denken jullie ?

Ik heb dus sinds gister elke keer bloed op het maandverband en als ik plas is het ook wat rood in de wc (sorry voor de details hoor maar ja ik wil het wel goed uitleggen) en ook op het maandverbandje zie je het zitten en bij het afvegen is het ook rood, vannacht was er niks maar wel als ik ging plassen zoals net beschreven en ook vandaag is er de hele dag door regelmatig bloed aanwezig niet dat het er uitstroomt maar wel zeer goed zichtbaar net als bij een menstr van dag 1 of dag 4 snappen jullie wat ik bedoel ik vind het reuze eng allemaal ook heb ik gisteravond een tand verloren met het eten van een dropje dus heb nu echt zo'n rot gevoel dat alles in het honderd loopt .

Weten jullie ofdat ik naar de tandarts mag ik mag dan toch wel een vulling laten zetten zonder dat er een foto wordt genomen tegenwoordig wordt er toch geen amagaan vulling meer gebruikt ??

Een heel verhaal van een wat verdrietige Chili xxx alvast bedankt voor jullie hulp
ps Ingee 32 ik heb op blz 4 een verhaal getypt dat ik dus zwanger ben maar zoals je nu kunt lezen weet ik niet zeker of dat nu nog het geval is wat een pech he??? gelukkig is het met jou allemaal nog dik in orde lees ik?

XXX Chili

Hoi Chilli,

Wat een verhaal en wat een ONZEKERHEID.
Ik kan je niet helpen, wil alleen even zeggen dat ik met je meeleef. Ze zeggen inderdaad dat je in het begin van je zwangerschap wel eens bloedingen kan hebben, zonder dat het een mk is. Dus ik hoop dat dat in jouw geval ook zo is.
Het zet in ieder geval niet écht door.......... misschien dat dat een goed teken is? Ik weet het niet en wil je ook geen valse hoop geven. Alleen heel veel sterkte toewensen!
Enne................bel die verloskundige toch maar even............ die hebben ervaring en kunnen je misschien iets meer gerust stellen?!

Als je zwanger bent, mag je bij de tandarts geen foto's laten maken, alleen als het niet anders kan. En dan moet je een loden schort dragen.
Je moet ook uitklijken met verdovingen. Dus als je naar de tandarts gaat even melden dat je zwanger bent,dat lijkt me het beste!

Groetjes en ik denk aan jullie1

SUUS

Wat een twijfels toch weer.
Ik denk dat je toch maar best even contact op neemt met de ha of de vk.

Je hoort het wel meer dat vrouwen in het begin van de zwangerschap toch nog bloedingen krijgen. Maar laat het voor de zekerheid toch maar nakijken, dan ben je ineens van die twijfels af.

Ik duim voor je!

Liefs,

Erika

jemig chili!! wat een onzekerheid,na die ongelooflijke blijheid...
je zou toch zeggen dat als het niet goed gaat dat je dat toch moet voelen...pijn hebben bedoel ik...en gewoon leeglopen..erger nog dan bij een menstruatie?? dat is wat ik weet. maar ja... het enige wat je kunt doen,helaas, is de vk bellen en idd afwachten...
pfff wat moeilijk!!

heel veel sterkte en succes!! ik duim voor je dat het toch goed zit meis!!

Ha Chilli,

Wat ontzettend balen zeg!!!
Ik weet helaas precies hoe je je voelt! Had 2 weken geleden precies hetzelfde.
Ook een positieve zwangerschapstest en na een paar dagen beetje bloedverlies elke dag werd dat erger, totdat ik uiteindelijk buikkrampen erbij kreeg en 't dus ook niets meer kon zijn.
Het hoeft niet zo te zijn dat het mis is hoor!! Bloedverlies in de eerste weken van de zwangerschap komt schijnbaar bij 80 % van alle zwangeren voor. Ik heb die week ongeveer 24 uur per dag op internet zitten zoeken naar 'bloedverlies in de eerste weken".
Het komt er op neer dat niets zeker is, het kan nog steeds twee kanten op. Helaas kunnen ze er ook niets aan doen en op een echo zien ze nog niets. Je kunt alleen maar wachten! En dat duuuuuuuuuuuurt lang!! Die onzekerheid is zoooo erg! Ik ging er aan kapot, bijna 5 kilo's lichter na die week. Voelde me ook zo leeg, al was ik pas 4 weken en 4 dagen. Je voelt het verlies van een miskraam.
Heb je ook buikkrampen? Zo niet, dan is dat al positief! Het voelt als hevige menstruatiekrampen.
Ik hoop van harte dat het de goede kant op gaat!!
Ik ga in ieder geval heeeeeel hart voor je duimen!!!!!
En als je wat kwijt wilt of effe wilt kletsen kom je maar gauw hierheen!
Ik kan je helaas niet geruststellen maar ik weet wel hoe shit en onzeker je je op dit moment voelt!
Heel veel sucses en sterkte....
Duim, duim.........

Liefs Anne

Lieve Chili,
jemig meid wat een ellende.

Mijn schoonzus had in de 6de week ook ongeveer hetzelfde als jij en zei kreeg een echo en zag dat hte allemaal prima in orde was!

Ik hoop voor je dat het allemaal nog oke is !Misschien is het een blaasontsteking dat begint bij mij ook altijd zo.

En als je geen krampen heb is er nog hoop.

houd ons op de hoogte ,ik denk aan je!

Hoi Chilli,

Ik weet hoe je je voelt, ik heb het ook gehad. Ik heb een maandje
geleden een zwangerschapstest gedaan, positief. Na twee weken had ik
ook opeens wat bloedverlies, niet heel veel, maar toch. Het was ook nog
eens in het paasweekend waardoor ik niet snel naar de ha kon, en de
noodarts had me verteld dat als het een mk zou worden, ze toch niks
voor me konden doen. Ik zat hier op het novemberforum   en er waren
meer vrouwen met bloedverlies (kijk daar eens naar de verschillende
verhalen over bloedverlies!). Maar ik kan je vertellen, het waren best
een aantal die het hadden, en daarbij is het stuk voor stuk heel anders
verlopen! Het kan dus werkelijk alle kanten op als je bloedverlies
hebt! Ik heb uiteindelijk wel een mk gehad, maar andere meisjes op het
forum die dezelfde symptomen hadden heben bij een echo kunnen zien dat
het hartje klopte!! Als je 7 weken zwanger bent kunnen ze bij een
inwendige echo zien of er een hartje klopt, dan is de kans op een mk
wat kleiner. Ga vooral naar je huisarts om te zeggen dat je bloed,
hopelijk verwijst die je ook door voor een echo.

Heel veel sterkte!!

Groetjes C.

p.s.: Ik had 5 dagen lang voorafgaand aan de mk, elke dag wat
bloedverlies, oud bloed, geen buikpijn ofzo.   Bij de echo kunnen
ze wel zien of het vruchtje groot genoeg is voor de tijd dat je zwanger
bent, mocht er een echo worden gemaakt (was bij mij wel). Zo niet, dan
kan er bij een volgende echo nog worden nagegaan of het vruchtje is
gegroeid.

Terug
Bovenaan