Laatste borstvoeding

A

Anoniem

Guest
Levi heeft vanmorgen zijn laatste bv gekregen, hij kreeg al 2 weken niet meer bij mij ivm alle medicijnen die ik voor mijn rug moet innemen. Dus vanmorgen kwam het laatste flesje uit de vriezer (snik, snik) en wat denk je na 100 cc had hij er genoeg van en wilde hij echt niet meer drinken.
Moest ik dus de halve laatste bvfles weggooien  nou ja hij heeft het toch 9 1/2 maand gehad dus ik heb mijn best gedaan.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Ik vind het knap dat je het zolang volgehouden hebt.
Alleen de manier waarop je mannetje afscheid neemt van de bv is iets minder gepast, maar hij zal er misschien ook wel genoeg van hebben denk ik dan maar.

Liefs Saskia

hoi saskia,

leuk je berichtje in mijn gastenboek (zag het vanmorgen pas ) (tenminste ik neem aan dat jij dat was). Ik bekleed mijn taarten met marsepein of fondant, ligt eraan wat de mensen lekker vinden.

Ik ben er ook nog niet uit hoor wat voor taart ik voor Levi ga maken ga ook maar eens heel hard denken. Eerst nog de verjaardag van mijn dochter die 16 mei 4 jaar wordt, ga denk ik een echte meidentaart maken.

groetjes chimene

He chimene

Je verdient een hele dikke pluim . Wat heb je het toch lang volgehouden. Knap woor.
Maar ik snap helemaal wat je bedoelt, je weet dat er een dag komt dat je ermee stopt maar als het moment is aan gekomen dan doet het je zeer.
Je zoontje heeft heel lang het beste van jou gehad en hij is er goed op gegroeit nu is het goed geweest.

Super gedaan meid!!!!!
Groetjes Naomi

Hoi Chimene,

Ik heb inderdaad gereageerd op je gastenboek.
Moet zelf ook nog bedenken wat voor taart ik ga maken, maar zo'n mooie als jij maakt dat lukt mij niet.
Zou al niet weten waar ik marsepein zou moeten kopen hier in de buurt. Maar ondanks dat maak ik er toch een prachttaart van (is bij de oudste ook nog altijd gelukt).

Liefs Saskia

Hoi Chimene,

Wel goed zeg, ruim 9 maanden bv gegeven. Jammer dat het nu door de medicijnen moest stoppen....
Maak jij trouwens taarten op bestelling? En op welke site kan ik dat zien?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

ja ik maak wel eens een taartje, is een uit de hand gelopen hobby zeg maar. Staat nu wel op een heel laag pitje ivm mijn rug en de drukte van de 3 kids. Maar mijn taarten staan op www.bijentaart.nl

groetjes chimene

Hey Chimene, ik vind het super van je dat je zolang BV hebt gegeven!!Petje af voor jou!!
En ik snap dat je teleurgesteld en mss gepikeerd bent omdat je uk het laatste beetje niet wou, maar mss heeft hij (is het een hij, dat weet ik niet meer) het een beetje aangevoeld??
Ik heb Dylano ongeveer 1,5mnd BV gevgeven dmv. afkolven. Totdat ik kloven en daarna borstontsteking kreeg, Toen ben ik gelijk af gaan bouwen!! Das echt geen pretje.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan