laatste controle gehad

A

Anoniem

Guest
Sinds vanochtend vroeg heb ik kei pijn in mijn schaambeen, kan echt bijna niet meer lopen. Ik ben echt een zwangere pinguin. Gelukkig had ik vandaag de laatste controle bij de gyn voor de keizersnee. De pijn komt er van dat mevrouw nu echt helemaal ingedaald is, dat is dus wat ik voel. En dan wel met haar billen natuurlijk. Verder vond de dokter haar erg aktief, wat ze ook echt is. Hij schat haar op ongeveer 3500 gram, ben erg benieuwd of dat ook zo is omdat ze tot nu toe een week kleiner dan gemiddeld zou zijn. En nu is het dus echt aftellen. Kan niet wachten tot ze er uit is en ik haar vast kan houden. Terwijl ik dit zit te typen beginnen er overigens weeen te komen. Misschien dat ze dus toch eerder komt dan gepland. Ik hou jullie op de hoogte. (wat doen die weeen pijn trouwens)!
Succes voor iedereen.

Liefs
Linda
38 weken en 2 dagen

Hoi hoi Linda..

Wat sapnnend allemaal zeg.. ik ken die weeen wel ik heb het ook vaak als ik zit die kunnen idd flink zeer doen..
Ik ben heel benieuwd hoe het verder allemaal zal aflopen met je.. ik hoop dat je ons op de hoogte houd..
Heel veel succes en hou je sterk het is het allemaal waard meis.

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

Spannend hoor!! Helemaal als de baby nog eerder komt dan de geplande keizersnede!!

Succes ermee!!

Groetjes, Mirjam (40+2)

Al heel snel na bovenstaand berichtje van mij hielden de krampen op. Heb ze ook eigenlijk niet meer terug gehad. En nu hoop ik ook wel dat ons meisje zich gewoon aan de geplande datum houdt, is allemaal toch rustiger. Mijn man heeft nu ook vakantie. Dat is wel erg gezellig en zo kunnen we mooi de laatste dingen nog even doen.

Owhhh Linda wat heerlijk dat je man nu bij je is.. zoiezo dat jullie nu samen naar de grote dag kunnen leven wat is de precieze datum dat je een keizersnede krijgt?
Zal wel niet lang meer duren..
Geniet lekker van je mannetje om je heen ( ben wel een beetje jaloers hoor )

had nog een vraagje hoe voelde jouw krampen? Gingen ze bij jouw ook vanuit je buik naar je rug?

Nou succes en ik denk aan je...

x
Liefs Cindy
37 wk 5 dagen.

Terug
Bovenaan