Laatste dag werken! Vanaf morgen verlof

Hoi,

Morgen mag ik dan eindelijk met verlof. Ben nu 35+1 weken zwanger en neem volgende week maandag en dinsdag op als "gewoon" verlof, dus nog een paar uurtjes en dan tot 24 augustus verlof! Heerlijk, heb er zo'n zin in! Wanneer begint jullie verlof?

Groetjes Marijke

Mijn verlof is afgelopen zaterdag begonnen.
Heerlijk hoor.Gewoon geen verplichtingen meer.
Ik ben zaterdag 35wk.
Moet pas de 2de week van september weer beginnen (heb aansluitend aan verlof 4wk vakantie)

Ga er maar lekker van genieten!

Ik heb 11 mei m'n laatste dag (ben vandaag precies 32 weken) en dan begin ik pas 3/10 weer. Heb nog lekker 3,5 week vakantie achter m'n verlof geplakt.

ik officieel vanaf 16 mei, maar ik ga nog ffies door wegens drukte( tot de bevalling ), en even aankijken of ik dat lichamelijk nog trek, en dan neem ik de extra weken na mijn verlof op.

Als ik 6 weken van te voren neem, zou ik morgen mijn laatste dag hebben en als ik dan ook nog eens al mijn vrije dagen neem zou ik pas 1 december hoeven te beginnen, Dat doe ik ze maar niet aan. Ze zijn al niet zo blij mee dat ik 4 maanden er niet ben. En dan ga ik me weer rot voelen enzo dus ga ik maar gewoon door met werken (het is nu de drukste tijd van het jaar, en september het rustigst)

Heb vandaag voor het laatst gewerkt, joehoe!!!
Maarrr.. ook een raar idee hoor.
Zie mijn collega's pas in oktober weer en we hebben alles geregeld voor de komst van ons kindje.
Waarschijnlijk zal ik mijn verlof heerlijk vinden, maar ik ben zo gewend veel om handen te hebben en ben nog zo fit met 34 weken, dat ik me er nog niet veel bij voor kan stellen...

Ik heb ook pas eind mei verlof. Nu zit ik nog even ziek thuis, wordt gelukkig langzaam aan wel weer beter.
Ik hoop dat ik iig volgende week weer aan het werk kan en dan gewoon tot 4 weken van te voren doorwerken.
Op 1 september loopt mijn contract af en ik weet nog niet of ik verlenging krijg. Het is een 0 uren contract. Ik heb iig al wel weer een nieuwe baan per september! Ook een 0 uren contract, maar ik kan meer werken dan voor mijn huidige werkgever en op handigere tijden, ook 's avonds en in het weekend en dan is mijn man thuis en hebben we dus niet zoveel oppas nodig.
Heb echt zin in mn verlof! Kan ik nog lekker even de laatste klusjes doen en een grote schoonmaak houden. Heb er daarna waarschijnlijk eerst toch geen zin in en tijd voor.

Terug
Bovenaan