laatste dag

Tja dames daar zijn we dan op de laatste dag van juli 2012
Gek he, we hebben met elkaar 9 maanden uitgekeken naar deze maand en nu is hij voorbij. Voor bijna iedereen van ons betekend dat dat we nu een prachtige baby gekregen hebben.
Bijzonder hoor om te bedenken dat we allemaal een gezond kindje hebben gekregen. Wat zijn we rijk dames.
Voor mijzelf was dit de allerlaatste keer dat ik zwanger ben geweest en heb mogen ervaren hoe geweldig dit is. Maar ook hoe ontzettend je lichaam je dwars kan zitten :p
Ik kijk terug op 9 maanden met lief en klaagzang hier op het forum. Wat was ik blij dat ik af en toe eens mijn hart kon luchten en de verhalen hier zo lekker herkenbaar bleven.
Lieve dames
allemaal enorm bedankt voor de gezelligheid en klaagzang
Geniet van jullie kindje
ik geniet van mijn klavertje vier
dikke knuffels Jacqueline

Ik sluit me helemaal aan bij jou verhaal! Ook ik moest er ineens aan denken...zo sta je bovenaan als juli mama's en zo verhuizen we straks naar het baby en dreumesforum! Ook voor mij was het de laatste zwangerschap. Ook ik heb 4 gezonde kinderen mogen krijgen en heb de eer om er voor 6 te mogen zorgen (samengesteld gezin) Wat zal ik het missen...geen dikke buik meer, geen getrappel meer in mijn buik, maar idd het tegenzitten van je lichaam....dat zal ik absoluut niet missen!
Dames, ga lekker genieten van jullie wondertjes, dat doen wij hier ook en wie weet komen we elkaar op een ander forum nog eens tegen!

@jacqueline,
Mooi geschreven meid!! En wat gaat het toch snel aan de ene kant. zo kom je net aan op het forum en zo zijn we bevallen en gaan we met dit forum over naar baby/dreumes. vond het ook super fijn om het allemaal te delen met jullie:)))!!
Van mij weet ik het nog niet of het de laatste keer was. ook omdat wij een samengesteld gezin hebben.

@babyvoshol, hoe lossen jullie dat op dan?? Ook ik heb 2 aangewaaide kindjes en ik heb miss nog een wens voor nog een kindje. maar is dat niet heel erg veel en hoe heb je dat opgelost met kamers enz??
Wij hebben een huis met 5slaapkamers en elke kamer ligt al vol. en met de auto?? Wij hebben een fiat multipla aangeschaft
hebben jullie dan niet een beetje gebrek aan ruimte?? En hoe vaak zijn jouw stiefkindjes er??

XX

Ook ik herken me helemaal in het verhaal. Ik heb nu drie prachtige zonen en we genieten elke dag van elkaar. Ik hoop jullie allemaal terug te zien in het baby forum op de site.

@Marijke Hennekens

Tja...hoe lossen we dat op? Ik neem aan dat je bedoelt welke voorzorgsmaatregelen we nemen, zodat er geen kinderen meer komen...Daar zijn we nog niet helemaal over uit kan ik je wel zeggen. Ik wil iig niet de rest van de tijd aan de pil, dus het wordt of sterilisatie van mijn man of een spiraaltje...
Allereerst wonen mijn stiefkinderen bij ons. Moeder heeft de kinderen bij mijn man achtergelaten, want hij zou ze meer missen dan zij en ze wilde een nieuw leven opbouwen. Daarnaast hebben alle kinderen hier een eigen kamer. Wij hebben voor het zicht een rijtjes huis, maar daarnaast zitten 2 schuren die ook van ons zijn en daarboven hebben wij slaapkamers gemaakt en een 2e douche.
Wij hebben een auto waar we 7 personen in kwijt kunnen, dus ja...een plaatsje tekort, maar als we weggaan is het vaak in het weekend dat de stiefkinderen omgang hebben en daarnaast zijn bij ons de oudsten 12,11 en 10 en die hebben ook vaak geen zin om mee te gaan om een boodschap o.i.d. Probleem dus opgelost ;-)

ik sluit me helemaal aan! Mooi geschreven!
Zometeen verhuisen we naar het baby dreumes forum hopelijk ontmoeten we elkaar daar nog es! Als we iets niet weten, vragen hebben of willen klagen...
Denk dat het voor ons niet de laatste zwangerschap is aangezien het de eerste is, maar eerst dit wondertje eens wat groter zien te krijgen!wat al heel goed lukt!!

Nou lieve dames hopelijk tot op het babydreumes forum!!
Bedankt voor alle steun, tips, lieve woorden enz enz...

Liefs

Terug
Bovenaan