laatste die moet bevallen

hoi meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes.
zo te zien ben ik de laatste van het forum die moet bevallen. gelukkig duurt het nu niet lang meer. ben gister bij de vk geweest en gevraagd of ik toevallig ook eerder ingeleid kon worden. nu moet ik vanmiddag in het ziekenhuis zijn voor een afspraak en als het goed is word het zaterdag of zondag. gelukkig maar want ben het echt helemaal zat. na het strippen van maandag is het echt een kriem geworden maar ben super blij dat we misschien het weekend onze kleine meid bij ons hebben.

groetjes mira

Hoi Mira,

Kan me helemaal voorstellen dat je het helemaal beu bent nu,z eker als je hier leest dat wij allemaal ons ukkie al hebben mogen verwelkomen.

Kom op meid, het einde is in zicht nog heel even en dan kan je je kleine spruit lekker tegen je aan nemen en net zo van haar genieten als dat wij nu van onze ukkies doen.

Heel veel sterkte en ik zal aan je denken van het weekend en duimen dat het een vlotte bevalling zal zijn.

Liefs Anouska

Hoi
Dat wachten... en je kunt je bijna niet voorstellen dat het bedje/wiegje dat klaarstaat straks gevuld is met zo'n lief klein meisje! Heel veel succes met de bevalling en daarna ben je het eindeloos wachten vast snel vergeten. groetjes!

Hi Mira,

Het is erg lastig als je ziet dat iedereen al bevallen is en jij nog moet beginnen.
Ik hoop voor je dat ook jij snel je ukkie mag gaan vast houden.

Sterkte het komend weekend (ik hoop dat de bevalling alsnog spontaan begint).

Gr. Tamara.

Hi Mira,

Het is erg lastig als je ziet dat iedereen al bevallen is en jij nog moet beginnen.
Ik hoop voor je dat ook jij snel je ukkie mag gaan vast houden.

Sterkte het komend weekend (ik hoop dat de bevalling alsnog spontaan begint).

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan