<p>Goedenmiddag lieve mede-moeders, </p><p>Ik zit met een dilemma; zoon G eet vanaf zijn geboorte al veel meer dan eigenlijk hoort. Na de eerste maand borstvoeding, zie om de 5 minuten aanleggen, zijn we op advies van CB overgestapt op flesvoeding waarna we na 2 weken wéér zijn overgestapt op Nutrilon Forte voeding. Hij zat met 6 weken op bijna een liter per dag en dit was ook écht honger.</p><p>Met 3 maanden al begonnen met bijvoeding, ook in overleg met CB, hij at met 3.5 maand dus:</p><p>5 flessen van 200cc (180cc+6scheppen). Rond 10 uur kreeg hij een fruithapje, een hele peer gaat er met gemak in, en krijgt hij rond een uur of 5 een groentehapje waar een kwart bloemkool ook met gemak erin ging. Nu is zijn eerste fles ook een ontbijtpap fles, en is zijn laatste fles gemend met rijstebloempap. </p><p>Sinds hij nu bijna 5 maanden is zit hij op de 4 flessen van 210 en de rest is allemaal hetzelfde gebleven behalve dat zijn laatste fles een fles van 240cc is. Nu is mijn vraag; hebben jullie ook zulke hongerlapjes gehad en zoja, hoe gingen jullie daar mee om? Verder zit ik heel erg te twijfelen om zijn laatste fles 270 of 300cc van te maken want hij sliep met 4 weken al door van 19.00 tot 07.00 en wordt nu opeens om 05.00 uur wakker met honger. </p><p>Verder is het een onwijs slank jongetje, en zit hij op het CB hun groeicurve op de bovenste lijn met gewicht en lengte dus het is allemaal onwijs in verhouding alleen is hij dus echt super groot voor zijn leeftijd. Al bijna 10 kilo en zit bijna op maat 80. Maat 62 en 68 heeft hij zo goed als overslagen. Is over 3 dagen 5 maanden. </p><p>Hopelijk hebben jullie iets van advies of een comment want weet op dit moment niet echt wat ik hem nog meer aan kan bieden. Goed om te weten, hij heeft nooit last van krampjes (nooit gehad ook) dus kan eigenlijk alles wel proberen. </p><p>Liefs van een mede-moeder in need of advice</p>