Laatste fles baby 9 weken, wakker maken?

<p>Hoi hoi, </p><p> </p><p>Mijn kleine meid drinkt nu rond 20:00 een fles en gaat dan rond 9 uur slapen, ik maak haar dan 00:00 wakker voor een fles, en daarna slaapt ze tot 6:00. Prima zou je denken maar soms slaapt ze echt nog diep om 00:00 en drinkt ze dan ook slecht. </p><p>Hoe doen jullie dit? </p>

Lekker laten slapen en voeden wanneer ze er zelf om vraagt. Ik vind zelf dat je zulke jonge baby's nooit moet wakker maken aangezien ze groeien in hun slaap.

Wij maken ook wakker rond 23u. Maar onze dame vind dat niet zo erg, ze drinkt de fles prima leef en ze slaapt daarna zo weer door. Als ze slecht zou drinken zou ik ook minder geneigd zijn wakker te maken.

Ik heb mijn dochter lange tijd wakker gemaakt voor de laatste fles, op een gegeven moment een keer gekeken hoe het ging als ik dit niet deed. Soms kwam ze dan om 3 uur en soms pas om 6 uur.

Hier een kleintje van 8 weken en zitten in een iets ander ritme, ze krijgt rond 21:30 haar laatste voeding (is tot die tijd ook echt wakker), daarna naar bed en slapen tot ze zelf wakker wordt. Afgelopen 2 weken was dat meestal tussen 6 en 7. Dan kreeg ze om de 3 uur voeding.
Nou was ze gisteren heel hongerig en daar geef ik dan gewoon aan toe omdat baby’s denk ik heel goed aangeven wat ze nodig hebben. En vanochtend tot 9:15 geslapen, dus vandaag door op 5 voedingen om de 3 uur en dan komen we weer op laatste fles/bedtijd 21:30 uit.

Onze baby is 9 weken en wij geven net als mijn voorganger ook rond 21:30 de laatste fles onze dochter komt dan rond 6-7 en slaapt dan ook door tot 09

Terug
Bovenaan