laatste fles een probleem

hallo iedereen.

hier gaat het goed met celine ze slaapt over het algemeen door s'nachts.
nou krijgt ze 5 flessen van 185cc plus 6 scheppen.
na 8 uur savonds valt celine in diepe slaap en soms moet ze dan nog een laatste voeding krijgen om 10 of half 11 maar als ik haar daar voor wakker maak dan drinkt ze wat maar gaat ook weeer slapen maar komt dan om de 4 uur weer voor eten.
laat ik haar gewoon slapen dan slaapt ze langer door maar mist dan 1 fles nou vind ik haar daaar nog te jong voor.
wat eeen keuze he laten slapen of weer nacht voeding gaan geven daar komt het op neer.
als ik de flessen verhoog naar 210 met 7 scheppen drinkt ze dat niet op soms drinkt ze 185 niet een sop dus dat is ook geen optie.
maar ik wil ook niet weer snachts gaan voeden.
gelukkig is dit niet het geval iedere dag en soms komt het mooi uit dat ze plus minus 8 uur haar laatste fles krijgt.
groeten jacqueline

he hallo,

Ik ken t probleem. Charlotte(10 weken) heeft t zelfde. Ze wordt geoon niet wakker voor haar laatste fles. Ook zij krijgt 5x 180 cc en 6 scheppen. Het komt idd wel eens zo uit dat ze haar laatste fles laat heeft en dus niet wakker te krijgen is. Ik laat haar dan maar, want een gevecht aan gaan en er eindeloos over doen om hem erin te krijgen is ook geen optie. Dan komt t wel eens voor dat ze maar 4 flessen krijgt. (niet vaak hoor) T is dan wel zo dat ze dan tussen 5 en 6 de eerste fles krijgt en dan is eigenlijk alles weer goed . Tja en als ze de laatste niet wilt en ze wordt er ook niet wakker voor......dan heeft ze m ook niet nodig. Als dat wel zo zou zijn, wordt ze wel wakker. En anders toch maar 's nachts voeden...

Ik wens je heel veel succes ermee!!

gr. Linda

Hoi,
Kun je de fles van 20.00 uur niet bijv rekken naar 21.00 uur en wat meer geven?? en dan gewoon door laten slapen tot de volgende ochtend???
En anders zou ik ff navraag doen bij het CB.
Succes

Hallo,
Wij zitten met hetzelfde probleem, met het verschil dat ik bv geef en één flesje similac voeding. De laatste voeding geef ik bv maar daar moeten we onze zoon soms ook voor wakker maken. Dan drinkt hij maar erg kort met als gevolg dat hij soms 'sochtends ipv 6 a 7 uur om ongeveer 5 uur komt. Bovendien ben ik dan bang dat de bv terugloopt. Ik vraag mij af hoeveel uren er 's nchts tussen de voedingen mogen zitten. Onze zoon is negen en een halve week en maakt soms nachten van tien uur van 21.00 tot 6. Maar mogen er ook meer uren tussen zitten of krijg je dan het gevaar dat die suikers te laag zijn en hij er niet meer zelf kan aangeven dat hij honger heeft??
Lastig hoor, ik wil er liever ook niet meer 's nachts uit. Durf dit ook niet uit te proberen en maak hem daarom rond 22.00 of 23.00 soms met bovenstaand resultaat toch maar wakker.

Groetjes Hannie

mij laatse fles gefe ik om 12 uur   a half een sàvonds anders wil die niet slapen hij krijgt 90 cc     is 1 week oud maar kan der ook wat meer in want soms heeft ie nog honger naar dat

Terug
Bovenaan