laatste fles weglaten/hoeveel fruit- en groentehapjes

Hey meiden,

Ik lees bij een aantal, dat jullie overgegaan zijn op vaste voeding en de laatste fles hebben geschrapt. Hoeveel (gram) geven jullie aan fruithapje en groentehapje?

Ik moet Laura altijd uit zo'n diepe slaap halen om 22.00 uur voor de laatste fles. Ik weet alleen niet of een fruithapje (50-75 gram vers) met een beetje diksap (ja ja, ik heb het gekocht en ze vindt het heerlijk!!!) voldoende is om de laatste fles weg te kunnen laten. Ik moet eerlijk zeggen, dat sinds we de fruit- en evt groentehapjes geven ik echt aan het puzzelen ben met tijden. Laura slaapt gewoon nog best veel overdag en soms wordt ze wakker en heeft er zoveel tijd tussen gezeten, dat ze echt haar fles wil ipv fruit of groente!

Liefs J

heej ,,
toen ik merkte dat marina niet meer wakker werd voor een fles s avonds ben ik daar mee gestopt ze geeft zelf goed aan wanneer ze honger heeft ,,marina had een steveig geboorten gewicht dus hoefde haar niet op uur en tijd te voeden ze komt overdag om de 4 uur en savonds om 8 uur de laatste en dan niets meer tot smorgens 8 uur

met de fruithapjes ik geef meestal rond half 2 een fruithapje om 12 uur een fles rond half 2 een fruithapje en om 4 uur een fles en dan na 6 uur de groenten en dan om 8 uur de laatste fles

xxx

Bij ons hetzelfde verhaal als hierboven. Sara wilde niet echt meer wakker worden voor die laatste fles.

Wij kregen bij cb te horen dat ze max. 200g fruit mogen en max. 200g groente. Daar komt Sara nog niet aan. Fruit ongeveer de helft en groente zit ze op ongeveer 150g. Maar wij maken het hier vers dus weet het nooit precies.

Schema:
7.30 180cc
8.30-9.30 slaapje
10.00 fruit
12.00 180cc
13.00-16.00 slapen
16.00 180cc
17.30 groente
19.00 slapen
21.00 wakker maken voor 180cc, maar de laatste paar dagen wordt ze zelf wakker rond 20.00 voor de fles. Gaan dus misschien proberen groenten iets eerder te geven en om 19.00 uur laatste fles.

Maar het blijft zeker puzzelen. Sara paste op een gegeven moment steeds meer het slapen aan op haar voedingen.

Terug
Bovenaan