Laatste fles?

<p>Goedemorgen, wij hebben sinds een weekje onze baby van vier maanden op zijn eigen kamertje. Je begrijpt het al de nachten gaan niet best ( ook slaapregressie misschien wel) de avonden gaan goed hij gaat rond 19:00 naar bed en slaapt tot aan de fles van 23:00. Nu twijfelen we of hem wakker maken of laten komen in de nacht. Nu krijgt hij fles rond 23:00 en vanaf 01;00 is het drama. Totdat die bij ons in bed beland en dan is het goed. We hebben het al meerdere malen geprobeerd. Maar wat zouden jullie doen?</p><p> </p><p>liefs</p>

Wij hebben onze dochter nooit wakker gemaakt voor een fles. Lekker laten liggen ;) 19.00 uur naar bed is met 4 maanden best vroeg, dus misschien word je dan nog wel 2x wakker voor een fles

Ons zoontje niet wakker gemaakt. Ik heb het uiteindelijk wel even geprobeerd maar hij kwam alsnog 2.00. Ook als ik hem had wakker gemaakt rond 22.30/23.00. Ik ging gewoon in mee wanneer hij kwam

Wij hebben hier allebei de kindjes wel wakker gemaakt voor de fles van 23:00 en daarna sliepen ze tot 6 a  7 uur door. 
Ze sliepen wel dan nog half dus ik noemde het altijd een droom voeding. 
Uiteindelijk met 6 maanden helemaal laten vallen 

Terug
Bovenaan