Laatste fles

Hallo,

Wij geven onze dochter dagelijks 4 flessen melk. 210 water met 7 schepjes. De eerste om 07.00 uur (moeten haar wakker maken) en de laatste om 21.00 uur. Ik heb gehoord van het CB dat de kleine voor iedere kilo dat ze wegen 150 ml melk moeten hebben. Onze dochter is nu 6,2 kilo, dus moet zij minimaal 903 ml melk krijgen. Dus zij krijgt wel genoeg. Maar we willen 's avonds haar eerder de fles geven. Wij geven 's morgens om 10.00 uur een half potje fruithapje en om 14.30 60 ml fruitdrankje. Hoe kunnen wij nu het beste afbouwen tot een uur of 19.30?? We nemen nu iedere ker 5 uren en de laatste fles 4 uren. Moeten we misschien bij alle flessen 4 uren ertussen laten?

Wie heeft een idee hierover?

ALvast bedankt.

Ron, Bianca en Quinty
 
Dat zou je inderdaad eens kunnen proberen. Zo heb ik het ook gedaan en dat ging prima, je moet je alleen niet verwonderen als ze in het begin de flesjes dus niet helemaal leeg drinkt, maar dat komt vanzelf weer.

Groetjes en succes
 
Mijn zoontje krijgt ook 4 flessen, 4 x 175 ml met 6 schepjes. De tijden zijn half 8, half 12, 3 uur en half 7. En om 7 uur gaat hij naar bed en slaapt weer tot de volgende morgen. Dat van die 150 ml. per kg. is volgens mij maar tot een bepaald gewicht want als ze eenmaal goed gaan eten, groente, boterhammetje enz. vervalt er juist weer een fles. Ik ben de laatste fles iedere week een half uur gaan geven.
 
Terug
Bovenaan