Laatste flesje 22.00-23.00 uur

Dochtertje is 12,5 week en slaapt door na de voeding van 20.00 uur. Haar laatste flesje is normaal rond 22.00-23.00 uur, maar sinds 2 dagen wilt ze die niet meer en slaapt ze door tm 07.00 uur in de ochtend. Ze weeg 4.1 kg en drinkt 120cc x6 en nu 120cc x5. Ik dacht eraan ‘t flesje ophogen naar 130cc x5. (Uiteraard zal ik dit volgende week ad cb vertellen, maar duurt nog 5/6 dagen).

Wat zouden jullie doen? Vandaar mijn vraag aan jullie. Nu denk ik dat ze minder voeding binnen krijgt ?
 
ik heb altijd met voeding mijn eigen gevoel gevolgd als in had ik het idee dat ze nog honger had of het idee net als jij dat ze meer moest dan gewoon geven. het cb zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen en zo niet tis jou kind en als zij behoefte heeft aan meer (niet overdrijven natuurlijk haha) dan is dat zo.
 
Drinkt ze haar flessen helemaal leeg? Je kan proberen een fles op te hogen en uitproberen.

Mijn dreumes liet ook al redelijk snel de avondvoeding vallen. Droomvoeden werkte ook niet. Dus gewoon meegegaan met hem. Nooit een grote eter geweest wat betreft flessen maar doet het uitstekend (20
Maanden nu)
 
Ze drinkt altijd haar flesjes leeg en ik vond het zielig om haar wakker te maken voor de fles van 23.00 uur. Rond 21.00 is ze echt al in een diepe slaap.
Wij gaan per vandaag ophogen en kijken hoe ze het doet :)
 
Laat je leiden door je kleintje. Heel fijn dat ze zo lekker slaapt snachts. Als ze genoeg heeft, goed plast en groeit, tevreden is, dan doe je het goed. Heb je overdag het idee dat ze de flessen snel leeg heeft en niet tevreden is, dan kun je altijd eens proberen op te hogen. 
150 ml per kilo is een richtlijn. Geen regel.
 
Laat je leiden door je kleintje. Heel fijn dat ze zo lekker slaapt snachts. Als ze genoeg heeft, goed plast en groeit, tevreden is, dan doe je het goed. Heb je overdag het idee dat ze de flessen snel leeg heeft en niet tevreden is, dan kun je altijd eens proberen op te hogen. 
150 ml per kilo is een richtlijn. Geen regel.
 
Terug
Bovenaan