laatste flesje..............????????

Ons mannetje krijgt nu nog om 22.15 zijn laatste fles. Wij willen kijken of wij deze kunnen vervroegen naar 20.00.
Maar mijn vraag is nu.............hoe is jullie bedritueel dan. Krijgt je kindje een flesje en dan een half uur of een uurtje later naar bed??? Zodat de melk kan zakken. Of geven jullie het flesje en dan direct naar bed???????
En hoe doen jullie dat met het badje en de fles.........????

Bij ons krijgt hij nu om 19.00 een flesje en dan rond 20.00 in bad of masseren. Dan rond 20.30 naar bed en het laatste flesje nog om 22.15.

Ben erg benieuwd hoe jullie dat doen.

Groetjes Anne

Wij deden Esther rond 19.00 uur in bad, dan meteen haar bakerzak aan en op haar kamer in de schemer de fles. Ze werd dan al lekker doezelig en dan zo haar bedje in. Nu ze niet meer de fles wil, lezen we na het bad een boekje en gaat ze dan meteen slapen. Bij mij sliep ze prima, zo meteen na de fles!

Groetjes,

Eveline

Hai, onze zoon van 5 maanden gaat om  19 uur in bad, en daarna krijgt hij zijn laatste fles, om 19.30 dus. Wel gewoon beneden op de bank en als hij m leeg heeft, soms slaapt hij dan al, op mijn schouder hangend naar boven voor zijn boertje, en daarna direct in bed. Werkt prima, en paps en mams hebben lekker de avond nog haha

Voor de laatste fles (21:00-21:30 uur) moeten we Christian tegenwoordig vaak wakker maken. In de woonkamer de fles, even boeren, verschonen, muziekje aan, kusje en meteen het bed in. Binnen 5 minuten ver vertrokken naar dromenland...
Oh ja, badje is rond 19:30 uur bij ons en hij valt daarna dus meestal ook in slaap. We zitten nog steeds op 5 flessen, lukt nog niet om de laatste fles te vervroegen...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (22 weken)

Ik geef joshua om 19 uur de borst (op  de slaapkamer)  nadat ik hem in een slaapzakje, gordijnen dicht heb gedaan   en evt masseren .... daarna gelijk in bed, soms met huilen soms gelijk slapen meestal een beetje mekkeren (express speen uit mond doen, en dan gillen) , (drifkikker).

Hij komt dan nog wel voor avond voeding en nachtvoeding en vroege voeding hihi dus helaas kan ik je niet helpen in dat geval, maar je kunt het proberen, al zou ik (bij mij lukte dat niet hoor) maar een half uur eerder doen en dat steeds eerder doen totdat hij weg kan vallen (evt steeds minder in doen?)

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan