Laatste fysio gehad

TWD

New member
Nou meiden wij zijn klaar met fysio
Vanmorgen is ze voor de laatste keer geweest.

Heeft nog even hoofdje opgemeten(mal gemaakt en afplatting gaat ze dan berekenen)
Motorisch doet ie het super, hij is heel snel met alles. Meeste kinderen met een voorkeurshouding lopen namelijk achter en hij dus voor.
Moet er wel opletten dat wanneer hij kan lopen zij hoofd recht houdt. Met zitten houdt ie beetje scheef maar corrigeerd zichzelf dus dat is heel mooi. Met lopen kunnen ze dit beter nagaan. Wanneer hij dat doet moet ik bellen. Dan komt ze nog weer langs.

Al met al dus de laatste keer gehad vandaag.

Verder zijn we vorige week op cb geweest hij was 67,2 cm en 7200 gram.
Grote vent.
Ook daar werd gezegt dat het een pienter ventje is en hij begon speelgoed te pakken wat normaal voor kinderen vanaf 9 maand is. En wist ook aardig wat ie er mee moest. Voorlopig ook de laatste prikjes gehad was tussendoor rustig aan kletsen en lachen.
Over 2 maand weer heen voor controle. Hij deed zo goed dat elke maand niet nodig was.

Morgen nog naar de manueeltherapeut, deze zei de vorige keer al dat het de laatste keer zou zijn en dat ze hem nog een keer wou zien als hij kon lopen.

Trotse mama dus.
 
Super joh, lekker dat je er van af bent.
Bij ons is de fysio maar drie of vier keer geweest hij deed het zo super met z'n oefeningen en nu is de afplatting nouja het was meer een bult bijna niet meer te zien. En af en toe doe ik nog de oefeningen tegen het kraken van z'n beentjes als het weer erger word.

Is het bij jullie elke maand naar het cb bij ons is het de eerste maanden wel elke maand maar nu 4, 6 en dan pas bij 10maanden weer. Lekker mannetje hoor. Xilyano is 66,5cm en weegt 7010gram.
Ik vond wel dat ze veel moeten eten ze zei twee scheppen groenten en een stuk fruit en dat langzaam uitbouwen naar 2stuks per dag. Maarja 2scheppen, vergeten te vragen welke grote of kleine lepel. En dan zou hij minder moeten gaan drinken. Eet jou mannetje ook zo veel?

Suc6 nog morgen bij de manueel therapeut.
 
@ himnes de manueel therapeut is omdat hij door zijn voorkeurshouding in een banaanvorm ging liggen.

@ baby Glenn

Ik geef hem potjes en af en toe zelfgemaakte groente/fruit.
En moest hem op 4 flessen houden (3 van 210 & 1 van 120) dus krijgt ook aardig verl.
Bij sommige kinderen doen ze inderdaad iedere maand. Ligt denk ik aan de groei en hoe de ouders overkomen
 
Terug
Bovenaan