laatste hoofdstuk!!



ik ben een late augustus moeder, namelijk 25 augustus. Ik ben vandaag 35 wk en 3 dagen, zoals ik net las in het onderwerp hieronder zijn er ook mensen die dan al bevallen!
Slik!
Afgelopen vrijdag is mijn laatste werkdag geweest, op zich verliep deze ok, maar op het laatste moment bleek ik toch nog dingen vergeten te zijn. dit betekent dat ik morgenvroeg nog ga werken. maar dan.... dan ben ik echt met verlof!!

Sinds gisteren zijn we ook met elkaar manlief en ik eruit hoe onze kleine spruit gaat heten. Dat brengt ontzettend veel rust met zich mee bij mij! Poeh!

Nog even en we staan bovenaan in de lijst, van de verloskundige kregen we al folders te lezen over de bevalling en a.s. dinsdag gaan we een bevallingsplan maken/ bespreken. Ik moet zeggen dat die folders over bevallen wel even schrikken was, tot nu toe nog niet echt heel erg spannend gemaakt voor mezelf, maar ja nu het dichterbij komt...

Ik zal vanaf nu ook weer wat meer op dit forum te vinden zijn ( meer tijd he)en me meer gaan bemoeien met elk onderwerp haha maar heb ook nog leuke dingen gepland, waardoor ik nog wel lekker op pad blijf want ik merk al wel, ondanks dat ik het nodig heb, als ik heeeeeel rusitg aan doe, dan wordt het wel wat zwaar allemaal :)

Ik wil iedereen in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen in het laatste hoofdstuk!


 
ja voor iedereen komt de datum snel dichterbij......
jij ook sterkte... en geniet nog van je buik en het getrappel voor je het weet is het er uit!!!

succes....
 
Lekker dat je nu verlof hebt, geniet ervan.Hopelijk krijg je een paar rustige laatste weken, zonder gekheden.Ik kan me voorstellen dat je ff slikken moet als je leest dat anderen hun kindje gewoon al lekker hebben.Hier in mijn vriendenkring is een vrouw die haar 1e kind gewoon 3 weken vroeger kreeg.En ik ben er bijna zeker van dat ook dit keer ons kindje later komt...Naja, alles op zn tijd.
Enne wat die bevalling betreft, laat t over je heen komen zou k zeggen, hoe meer je ontspannen bent, hoe beter t gaat.'k Vind t overigens een goeie dat je met een geboorteplan werkt!!Succes!!
 
Geniet maar lkkr van je verlof! Ik hoop dat je, net als ik, merkt dat het echt heerlijk is om alles in je eigen tempo te kunnen doen, geen gestress meer!
Ikzelf ben nu 37+3 en ga mijn 4e verlofweek alweer in. Moest vanochtend om half 9 bij de VK zijn en het was bijna wennen om zo vroeg helemaal klaar te zijn voor vertrek haha. Normaal doe ik 's ochtends lkkr rustig aan en kom ik langzaam op gang :) ik geniet daar enorm van want het duurt nu niet lang meer dat die rust ver te zoeken is ;) kan niet wachten!
 
Hier ook een late augustus moeder.
We lopen redelijk gelijk!
Ik heb vandaag het geboorteplan besproken. Helaas is nog niet alles bepaald daar onze kleine in een stuit ligt.
Volgende week weten we wat meer want dan gaan we naar het ziekenhuis, ben benieuwd.
De laatste loodjes!
Succes Gr. Marvi
 
Ik ben de 8e uitgerekend. Onze kinderen zijn allemaal veel later geboren, dus dat verwacht ik deze keer ook een beetje. En tóch zit ik ieder moment te denken: van mij mag het wel! Hahahaha.
 
Terug
Bovenaan