ik ben een late augustus moeder, namelijk 25 augustus. Ik ben vandaag 35 wk en 3 dagen, zoals ik net las in het onderwerp hieronder zijn er ook mensen die dan al bevallen!
Slik!
Afgelopen vrijdag is mijn laatste werkdag geweest, op zich verliep deze ok, maar op het laatste moment bleek ik toch nog dingen vergeten te zijn. dit betekent dat ik morgenvroeg nog ga werken. maar dan.... dan ben ik echt met verlof!!
Sinds gisteren zijn we ook met elkaar manlief en ik eruit hoe onze kleine spruit gaat heten. Dat brengt ontzettend veel rust met zich mee bij mij! Poeh!
Nog even en we staan bovenaan in de lijst, van de verloskundige kregen we al folders te lezen over de bevalling en a.s. dinsdag gaan we een bevallingsplan maken/ bespreken. Ik moet zeggen dat die folders over bevallen wel even schrikken was, tot nu toe nog niet echt heel erg spannend gemaakt voor mezelf, maar ja nu het dichterbij komt...
Ik zal vanaf nu ook weer wat meer op dit forum te vinden zijn ( meer tijd he)en me meer gaan bemoeien met elk onderwerp haha maar heb ook nog leuke dingen gepland, waardoor ik nog wel lekker op pad blijf want ik merk al wel, ondanks dat ik het nodig heb, als ik heeeeeel rusitg aan doe, dan wordt het wel wat zwaar allemaal
Ik wil iedereen in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen in het laatste hoofdstuk!