laatste iui dan voor ivf

Nou moest vandaag ong worden, maar ja gisterenavond al wat bloedverlies, zal nog wel doorzetten, en mijn man had er eindelijk een goed gevoel bij, nu nog maar 1 iui en dan gaan we voor ivf, gelukkig denkt mijn man daar ook zo over, morgen maar naar gyn bellen voor afspraak iui6 en een intake in ander ziekenhuis voor ivf, hoop dat het allemaal aansluit en dat ik geen maand ertussen heb zitten.
Hoop dat ivf wel gaat lukken, want had geen goed gevoel over iui en dat is tot nu toe ook uitgekomen, we wachten maar weer geduldig af, meer kunnen we op dit moment niet doen, maar heb er wel vertrouwen in dat ik dit jaar zwanger ben, snel vragen aan de gyn wat zij ervan vind en hoe groot zij de kans schat.

Gr WEndy

he wendy.

kkkk dat je ongi ws bent geworden.
hoe kwam het datje geen goed gevoel had bij iui???En we blijven duimen dat je ifv snel zwanger wordt. hou moed.

xxxx natasja(dikkedik1)

Nou het klinkt misschien stom maar mn man en ik denken er hetzelfde over, we noemen het seks in het ziekenhuis, het enige verschil is dat ze het dieper inbrengen voor de rest is er geen verschil, misschien is dat voor andere anders, maar bij ons hebben ze niets kunnen vinden waarom het deze keer niet lukt, ik loop al bijna 1,5 jaar bij gyn en elke maand is mn cyclus anders, daarom moet ik telkens erheen, om te bepalen wanneer mn ei plaatsvindt, dus ik vind het wel een fijn idee dat nu ivf eraan komt dat er een einde komt aan onze tocht, want ik begin het beetje beu te worden, maar ik houd moed hoor.

Ik zag dat je iui3 hebt gehad, heb jij er wel een goed gevoel bij bij de iuis?

Hoi,
ook wij hadden vanaf begin af aan niet zo'n goed gevoel over iui.
Heel vreemd,maar dacht ondanks ik onverklaarbaar onvruchtbaar ben er geen goed gevoel bij.nu inmiddels in afwachting van 2de IVF.
Het is totaal anders dan iui en ik vind het psychisch wel behoorlijk zwaar,het wreet energie.en vooral het vele zh bezoeken vind ik vervelend.Natuurlijk heb ik dat ervoor over maar het maakt het er niet makkelijker op.
Hoop voor jullie dat het gewoon nog raak is bij de laatste iui.
Succes.
Gr. Suusje

Hoi Suusje

Dat vele ziekenhuisbezoeken dat moet ik elke maand al zeker 4 keer elke cyclus plus dan nog de dag van de iui dus in totaal 5 keer per cyclus, denk dat het ong hetzelfde zal zijn, maar ja net als wat je zegt je hebt het ervoor over.

Ik ben een hele tijd bewust en onbeust niet actief geweest op het forum uk kan je ook niet herhinneren, is er bij jullie iets gevonden waarom het niet wil lukken? Weet je ik zie wel op tegen de puinctie dat is eingelijk het enige waar ik tegenop zie.

En je 2e ivf gaat dat gewoon achter elkaar of moet je daar tussenin wachten?

Gr WEndy

Bij IVF is het wel wat meer dan 5keer.zowiezo eerste keer houden ze je beter in de gaten.op dag 3begin je dan met prikken en dan naar zh.Meestal dan om de dag tot aan punctie naar zh voor echo's.Bij iui was dit toch minder.
Punctie is inderdaad geen pretje.Je weet eerste x ook niet wat je ervan moet verwachten.
Bij mij was het behoorlijk pijnlijk en ik heb de 2de x dan ook wat extra verdoving erbij gekregen.

Ik heb net bloed laten prikken en krijg vanmiddag de uitslag of ik zwanger ben.Pfff vreselijk dat wachten.
Ben helaas al aantal jaar actief op dit forum.Nu 3jaar bezig voor ons wondertje.Vorig jaar lichte vorm van endometriose weggehaald,maar tot op heden dus nog niet zwanger geweest.Verder geen oorzaak bij ons waarom het niet lukt.
Ben de laatste tijd niet meer zo actief hier op het forum.Veel van de oude meiden zijn weg. Of zwanger of ook niet meer actief.

Je mag trouwens na mislukte IVF niet direct verder.Je hebt dan verplicht 1 rustmaand,omdat de hormonen die je krijgt in zo'n hoge dosis is en je die niet iedere maand mag gebruiken.Ook psychisch is het een stuk zwaarder.

Succes ieg met de vervolgbehandelingen.

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan