Nou moest vandaag ong worden, maar ja gisterenavond al wat bloedverlies, zal nog wel doorzetten, en mijn man had er eindelijk een goed gevoel bij, nu nog maar 1 iui en dan gaan we voor ivf, gelukkig denkt mijn man daar ook zo over, morgen maar naar gyn bellen voor afspraak iui6 en een intake in ander ziekenhuis voor ivf, hoop dat het allemaal aansluit en dat ik geen maand ertussen heb zitten.
Hoop dat ivf wel gaat lukken, want had geen goed gevoel over iui en dat is tot nu toe ook uitgekomen, we wachten maar weer geduldig af, meer kunnen we op dit moment niet doen, maar heb er wel vertrouwen in dat ik dit jaar zwanger ben, snel vragen aan de gyn wat zij ervan vind en hoe groot zij de kans schat.
Gr WEndy
Hoop dat ivf wel gaat lukken, want had geen goed gevoel over iui en dat is tot nu toe ook uitgekomen, we wachten maar weer geduldig af, meer kunnen we op dit moment niet doen, maar heb er wel vertrouwen in dat ik dit jaar zwanger ben, snel vragen aan de gyn wat zij ervan vind en hoe groot zij de kans schat.
Gr WEndy