Laatste IUI

Hey meiden,

Morgenvroeg is het zover... dan gaan manlief en ik naar het zh om de follikelmeting van onze laatste IUI poging met hormonen te bekijken!
Kijken of de GonalF z'n werk weer goed heeft gedaan. Ik merk al wel dat ik vruchtbaar ben aan m'n slijm (klinkt lekker, lijk wel een slak!)

Hopelijk zijn er niet meer dan 2-3 follikeltjes want anders gaat het 'feest' niet door (ivm overstimulatie). Ben wel sceptisch over deze poging maarja we zien het wel. Niet geschoten is altijd mis, haha!

Suc6 allemaal,
liefs van Suus

Hoi Suus,

Jeetje, wat heftig allemaal he..Ik hoop dat het medicijn zijn werk heeft gedaan en dat jullie verder kunnen!! Heel veel succes toegewenst!

Liefs moi xxx

hoi Suus,

Veel succes (lekker origineel) morgen!!!! Duim voor je dat er geen overstimulatie heeft plaatsgevonden.

En dat je net je laatste ongi gehad hebt voor de komende 9 maanden!!

Succes,

Liefs Claudy

Hoi Suus,

heel veel succes morgen! ik hoop dat alles goed is en dat deze poging een succes wordt.

Ook ik ga voor jullie duimen. Als er maar genoeg mensen duimen dan moet het toch goed komen??

Liefs
Anne

Ha die Suus,
Spannend joh, morgen.
t Zal vast goed zijn, dat moet gewoon, geen overstimulatie aub.
Misschien krijgen jullie dan wel een klein slakje (wel een beetje sloom zijn die hoor) in plaats van een kikkertje (kwaaaaak), nee even zonder dollen, het gaat vast goed morgen, ik zal aan je denken, enne laat t ons horen he!! Heel veel sterkte!
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan