Laatste IUI...

Hoi meiden,

MoOrgenvroeg om 11:00 uur zit ik bij de gyn. voor de laatste IUI...
Ik moest maarliefst 6x GonalF spuiten deze week (ipv 3x zoals eerder) en ik heb nu heel dik slijm gezien.
Ik hoop dan ook HEEL erg dat het een goed teken is, dat er morgen 2 mooie grote eitjes zijn en dat m'n baarmoederslijm idd echt DIK is!
Dan kunnen m'n beautys en de snelle jelles van mijn man na een innige versmelting gaan samenwonen in mijn baarmoederslijm! Ik word een beetje melig van de zenuwen merk ik!
Duimen jullie voor me?

Liefs van Suus

He Suus,
Ik heb gereageerd op je bij mn verhaal van gister ,alleen dacht ik dat je om 12.30 geinsemineerd wordt ik lees nu dat t 11.00uur is dus dan straal ik warmte uit naar je anders ben ik er wel erg laat mee, succes!!!
Groetjes Pluk

He, Suus,
Ik heb gereageerd (dit is de 2e x dat ik dit type, vreemd dat mn 1e reactie hier er niet opstaat) maar ik heb gereageerd op jou bij mn verhaal van gister, alleen lees ik nu dat ik om 11.00uur warmte moet stralen en niet om 12.30 dus dat zal ik zeker doen!!!
SUCCES, Groetjes Pluk

Lieve Suus,

Nou morgen De Grote Dag! De broodnodige goede condities zijn, als ik het zo hoor, vollop aanwezig! Dit kan toch niet anders, dan dat het helemaal goed gaat? Een mooie geleidelijke rijping van de eitjes, dik slijmvlies, je 'klinkt' goed... Ik zal alle positieve energie naar je toestralen morgenochtend, ik zal echt aan je denken, werk morgen thuis achter mijn pc, dus zal regelmatig checken of je al een berichtje hebt achtergelaten!

Keep the good vibes! Alle goeds en hopelijk tot morgen! (slaap lekker, ga vroeg je mandje in, goed uitgerust zijn is ook belangrijk).

Liefs Lara

Thanks lieverds, voor al jullie warmte en good vibes, het voelt super!!
Ik ga er 200% voor, last but definitely not least!

Ik duik er nu inderdaad in, jullie ook lekker slapen.

Tot morgen,
knuffel van Suus

The good vibes, het goede gevoel door stralen naar jou Suus, ook ik zal al mijn positieve energie jou kant opsturen, dat het maar goed zal gaan morgenochtend, heb morgen ook een vrije dag dus zal ook af en toe checken of er een berichtje van jou op het forum zal staan, ik duim voor jullie,

Liefs Mick

Terug
Bovenaan