laatste keer borstvoeding

A

Anoniem

Guest
nu antonio 2 is geworden ben ik afgelopen zondag gestopt met bv geven. Heel dubbel hoor. Zal gewoon nooit meer zon klein hummeltje aan mijn borst hebben die via mijn melk groeit maar aan andere kant ook wel fijn dat ik nu weer gewon bv-bh aan kan en mijn lijf terug krijg zeg maar. Maar mis het wel hoor en hij zegt nu steeds teta (borst) op???

Wow Lorena, heb je 2 jaar borstvoeding gegeven...wat knap dat je het zo lang kan volhouden.
Heb je dat ook zo gedaan bij je andere kids?

jeetje wat knap dat je het 2 jaar volgehouden hebt! en wat knap dat je er zo ineens mee gestopt bent!

nicole heb de andere 21 maanden gevoed, antonio dus het langst kon er maar geen afscheid van nemen en hij ook niet hihih

kelly heb het wel afgebouwd hoor, met veel huilen als gevolg savonds was echt zielig om te horen, echt zon intenst verdriet huiltje

ja dat is idd zielig zo'n verdrietig huiltje. er klopt dan gewoon iets niet aan zijn ritme. maar gelukkig hebben kids al snel gewenning met een nieuw ritme

petje af meid.. afbouwen is nooit leuk voor je zelf en als je dan ook nog een kleine hebt die geen afscheid kon nemen is het extra erg..

Terug
Bovenaan