Laatste keer BV gegeven vanmorgen. snik snik

Wie van jullie geeft nog BV???

Ik vanmorgen voor de laatste keer. Ben 2 weken goed ziek geweest en toen is alles hard achteruit gegaan. Merkte dat Dani niet meer voldoende kreeg en om dat weer op te "krikken"had ik geen puf meer voor. Vind het toch wel erg jammer maar dan denk ik maar: Heb het mooi ruim 7 maanden vol gehouden en nu moet je even aan je eigen gezondheid gaan denken.

Maar toch blijft het jammer!!

Groetjes Patries

super goed dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik ben zelf bij 6 maanden gaan afbouwen en was met 7 maanden helemaal klaar ik had wel ff een twijfel moment maar op een gegeven moment is het klaar.

Goed joh! Dat je zo ver bent gekomen! Ik geeft nog steeds volledig BV, lijkt me inderdaad raar als het opeens over is! Maar heb hier ook een slechte fles drinker dus afbouwen is niet echt een optie. Hoeft van mij ook nog niet!

Super dat je het zo lang volgehouden hebt!
Ik heb het bijna 5 maanden volgehouden en vond dat ook al super!
Zat moeders die er niet eens aan beginnen toch?!

Liefs Sabina

Goed hoor, 7 maanden! Dat is toch een hele prestatie!
Maar ik begrijp je verdriet, ik zou er ook moeite mee hebben. Ik geef ook nog volledige BV (grotendeels afgekolfde melk in flesjes) en kan mezelf er niet toe zetten om ook maar 1 voeding af te bouwen, zelfs nu einde kolfrecht er aan komt (over 3 weken...)

Hier ook nog BV.
Maar nu ik ruim 6 weken zwanger ben gaat het hard achteruit.
Ze krijgt nu nog 's ochtends en 's avonds de borst en s'avonds geef ik dan nog ene flesje KV toe. Ik hoop het zo nog ff vol te houden, met name vanwege de mex griep.
Noortje is nu 8 mnd en 1 week.

Terug
Bovenaan