Nee, ik ben geen slanke den hoor... stevige meid, tijdens mijn zwangerschap 2 cupmaten gegroeid tot nu toe en hou genoeg vocht vast in benen en handen... maar ben veel afgevallen tijdens het zwanger zijn. Opt moment is het stabiel en val ik niet meer af. Heb nooit moeten spugen maar doordat ik geen gezond lijf heb, heeft dat heel hard moeten 'sporten' zeg maar om de zwangerschap te kunnen dragen dusja... (en ik mag/kan niet veel doen lichamelijk dan de dagelijkse dingen en verder op bed en bankk m,n gemak houden) de ketonen zaten in mijn urine, en die komen er echt pas in als je op je vetreserves leeft. Ons kleintje is goed in de gaten gehouden en groeit echt volgens boekje! niet te groot, niet te klein maar precies goed. Ik heb me een ongeluk zitten eten, wat had ik een honger zeg... maar die kleine snoepte het allemaal op en de rest verbrande ik. M,n kindje weegt nu idd net zoveel (ongeveer) als dat ik ben aangekomen in totaal... Ik denk dat ik zo na mijn bevalling 10 kg minder weeg als voor mijn zwangerschap, en doordat ik weet dat dat kleintje daarbinnen het goed doet, vind ik dat prima!