laatste keer MvM

He hoi

Nou mijn taak is bijna volbracht...........breng vandaag de laatste bussen voor moeders voor moeders weg!!!
Heb het weer met liefde gedaan, maar ben blij dat het er weer opzit.
Steeds in zo'n kannetje plassen gaat een keer vervelen hahahaha
Nee maar nogmaals vind het fijn dat ik toch een aandeel kan geven aan mensen waar zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is.

Gr Naomi

hoi ja kan ik mij wat bij voorstellen dacht er ook zo over vondt ook dat ze slecht afsloten lekte me ook nog in de kofferbak als ik te hard over de heuvel ging of de bocht te scherp pak. maar je kon ook de maat beker in de wc pot zetten en dan gewoon plassen deed ik ook maar soms ging het er wel wat naast.

hoi,

morgenochtend worden ze bij mij voor de laatste keer opgehaald. Ik sta er nog steeds achter om dit te doen maar ik moet toegeven dat ik het na 10 weken toch wel een beetje zat ben om steeds in zo'n beker te plassen. Ik moet ook toegeven dat ik het steeds minder deed omdat ik dan geen zin had om steeds naar boven te lopen.

Groetjes Minke

Ben blij dat het er bij mij ook bijna op zit, na tien weken is het wel mooi geweest. Dit is voor mij de laatste week. Toch heb ik er geen spijt van het gedaan te hebben voor een goed doel. Hopelijk zijn er wat mensen mee geholpen!
Groetjes Laura

Ik ga nbog 2,5 week door en dan zit het er ook voor mij op... Ben t wel n beetje beu   maar heb t met plezier gedaan moet ik zeggen. Hopelijk is er iemand mee geholpen!

Groetjes Janneke

Jannie Nog even volhouden en dan zit het er voor jou ook op. En je hebt het echt voor een goed doel gedaan, maar begrijp je gevoel.

Maris: Bedoelde je mij, die voor jou extra heeft geplast, hahahahahhaa. Jaaaaaaaa ik heb me suf geplast voor jou!!!!hahahahahaha
Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed? Heb je al kwaaltjes?
Ik moet zeggen, mijn rug begint nu toch wel tekenen van pijn te geven. Wat is dat anders he.....bij een tweede.
Met Feline ook alles goed, zag laatst haar foto op zomer 2007 en het is echt een mooi meisje hoor!!!!

Liefs Naomi

Terug
Bovenaan