laatste keer naar de gyn geweest en groen licht!!!!!

hoi allemaal,

Vanmiddag naar de gyn geweest, en ja je raad het al, WEER een ander.
Een vent dit keer en helemaal niet lelijk ook hahahaha.Bofkont was ik
dus.(nou ja, hahaha)

Maar dit keer ging alles anders en werd ik zowaar compleet ingelicht
voor de verandering. Een hele opluchting, want ik had inmiddels al
gegeten en gedronken met die lui hoor.

Alle bloedonderzoeken waren goed, alleen die van de bloedstolling was
nog niet helemaal binnen. Kwam gelijk de vraag van de gyn, waarom ik
die al had laten prikken,aangezien ik nog hcg had in mijn bloed. Foutje
dus van de eerste gyn (in opleiding)

Dat zou een onbetrouwbare uitslag kunnen worden. Verder vond hij
heteigenlijk onzin om die te laten prikken, omdat ik al kinderen heb
zonder problemen. Had ik die man niet eerder kunnen krijgen????????????
Heb me daar toch heen en weer gekard zeg naar het ziekenhuis iedere
keer.

Alles zag er prima uit, alleen het vochtblaasje zat er nog. Wel kleiner
dan de vorige keer, mar nu weet ik in ieder geval dat het dus geen
cyste was. Nee, een onschuldig vochtblaasje waar ik me druk over heb
lopen maken.

Kunnen ze die a.i.o's niet in een ander ziekenhuis neerzetten???? Het scheelt me zeker tien jaar van mijn leven metgemak zeg.

Maar het mooie was nog wel dat ik niet een ei heb die op knappen staan, maar twee.

Niet dat ik daar iets aan heb in dit geval, want mijn man heeft nachtdienst.(hoe kien je zoiets uit he?)

En overdag ligt hij te slapen.

We zien wel hoe het verder zal gaan. Zwanger worden is het probleem ook
niet, maar zwanger blijven dus wel, al zegt de gyn dat het gewoon drie
keer pech is geweest. Ik ben goed gezond.

Ik hoef in ieder geval niet trug te komen. En zou ik zwanger raken, mag
ik voor en vroege echo komen. Vandaar uit bekijken ze dan of ik bij hun
onder controle moet   of bij de vk.

Dames, bedankt voor jullie luisterende oren(lezende ogen eigenlijk)

en veel liefs     Hester    

Lieve Hester,

Wat fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen, en wat is het toch erg dat de behandeling per persoon zo verschilt hè!!! Maar gelukkig dat alles goed is met je, nu maar hopen dat je niet nog een keer zo'n "pech" hebt (en dat manlief de volgende wel aanwezig is !!!)

Liefs Solleke

Hi Hester,

Wat heerlijk dat je nu een keer een goede vent te pakken had. Dat gedoe idd met artsen in opleiding vind ik ook een crime hoor. Nu is me aangeraden bij een gyn af te spreken en dat doe ik dus ook!!  Maar als je gewoon belt of bij de bali zit schuiven ze je zo weer bij  zo'n .... naar binnen. Aardige lui allemaal maar ze kunnen je gewoon niet de zekerheid geven die je zoekt.

Wat heerlijk ook dat alle testuitslagen goed waren en het licht weer op groen staat. Wel verschrikkelijk spannend hè na drie keer die verschrikkelijke ervaring. Maar je hebt gelukkig wel een reden gekregen om optimstisch te zijn. Wel vasthouden hoor tegen de tijd dat het raak is. Ik hoop voor je dat je snel die goede zangerschap krijgt waar je zo naar uitkijkt.

Liefs,
Daantje

Hoi Hester,

Joepie! Eindelijk een goede gyn! Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.Dan kun je de draad weer oppakken. En met die eitjes.... Net doen als een vriendin van mij. Hij had nachtdienst, zij middagdienst. Ze hebben elkaar getroffen op de trap. De kleine lag net in bed, en de tweede is verwekt. Zal met 7 kids iets moeilijker worden, want waarschijnlijk is er altijd wel 1 wakker/thuis. Maar het is het proberen waard!
Veel plezier!

Groetjes, Kat

hahahahahaha goeie Kat, we hebben elkaar getroffen toch maar in bed vanmorgen, sssst niet verder vertellen hoor.

maar, wel een goeie tip voor als het dit keer niks word hahahhaa

liefs Hester

Hoi Hester,

Goed bericht en ik hoop dat het gelukt is op de trap. Leuk om elke verjaardag van jullie kindje weer te vertellen. HA ha....Het moet natuurlijk ook leuk blijven. 2 kindjes zijn natuurlijk ook leuk zeg!!
We horen het wel.

Doei Ineke

Hoi Hester,

Wat fijn dat je nu eindelijk meer weet en dat het goed is.
Nu kun je weer gewoon verder met klussen.
Ach en die nachtdiensten daar moet je maar niet over in zitten en is nog meer tijd op een dag!
Hoop dat je gauw weer zwanger word en dat alles dan goed gaat.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan