Laatste keer

Vandaag mijn derde iui gehad, tevens de laatste, want een paar jaar geleden had ik ook al 3 behandelingen gehad.
De optie hierna is dus ivf, maar i.v.m. drukte met mijn man zijn werk moeten we hier heel goed over nadenken, want dit gaat hem dagen kosten, en hij is al helemaal niet een persoon om zo een traject te doorlopen.
De iui heeft hij geen moeite mee, maar bij ivf komt hij ook meer in de picture en dat wordt wat lastiger.
Ik hoop en bid dat ik deze keer zwanger ben, want anders moet ik toch de natuur zijn gang maar laten gaan.

Hoi pxdt44,
Sterkte deze maand, want het zal wel iets zwaarder worden dan de nu al moeilijke maanden.

Overigens eindigd het bij ons ook na de IUI. Ik moet bekennen dat ik zelf ook niet zover ben om verder te gaan, maar wie weet veranderd dat nog wel. Ik denk dat ik daar soepeler in ben dan mijn partner.

Hou je haaks.
x Ano

Dank je wel voor jullie lieve berichten.
Mijn man en ik hebben nog gepraat en we wachten nu nog even af, en dan gaat toch de lijst weg voor de ivf.
Hij zei we zijn nu bezig, en ik kijk er anders tegen aan dan een paar jaar geleden, we gaan ervoor.
Maar de ellende is dat hij beslist mee moet naar het ziekenhuis in Groningen, en daar moet het zaad geproduceerd worden, en dat is toch een vreemde omgeving, en dat begrijp ik wel dat dat niet makkelijk wordt.
Maar we moeten er nu maar weer het beste van hopen.
Ik ben op het moment wel in een bui die ik niet kan omschrijven, ik kan niets hebben, en heb een heel groot verdriet in me zitten.
Maar ik weet dat ik niet de enige ben die lang moet wachten, maar na 9 jaar zie ik het niet meer zitten en dat is de ellende.
xxxxxxxxx

Ik kan me voorstellen dat je het na zo'n lange tijd niet meer ziet zitten. Ik weet niet of ik het zolang zou volhouden. Aan de andere kant is het ook weer zonde om op te gaan geven als je nog 1 stapje verder kunt. Maar je moet het natuurlijk geestelijk ook wel aan kunnen. Dubio hoor.

Wel fijn dat je man er mee verder wil. Dan weet je zeker dat hij er ook helemaal achter staat.

Ik hoop in ieder geval dat je laatste iui poging gaat lukken.

Groetjes

Jeetje, sterkte meid!
Vaak is het inderdaad bij die mannen dat het eerst even rouw op hun dak komt maar na een goed gesprek en wat tijd lomt het wel (bij ons tenminste wel).

Liefs Moeska

Terug
Bovenaan