Laatste keer

Hoi!!

Vandaag is de laatste dag dat ik me bloedverdunner moet innemen. Eindelijk, slik vanaf wk 10 elke dag een pilletje opgelost in water . Ook wel spannende om te stoppen. Ik kreeg ze omdat ik juni 2011 een dochtertje ben verloren met 25wk zwangerschap. Ze had groeiachterstand dat kwam omdat me placenta niet goedontwikkeld was. Bij 24 wk kreeg ik een echo en is er weer den placenta probleem geconstateerd, maar dan wel een ander soort. Normaal worden er aderen in je liezen wijder als je zwanger raakt bij mij dit keer niet. Dat ik dus al de bloedverdunners slikte was heel goed. Dus vandaag stoppen is best spannend. Morgen weer ctg en echo.

Liefs

Poeh heftig zeg! En spannend ja! Dat snap ik. Gelukkig is die kleine al klaar om geboren te worden toch? Tja tijdens de bevalling wil je geen bloedverdunners hebben...

Hopelijk geniet je snel van je kindje!

Groetjes kim (mei)

ok, en dan moet je zeker erna wel weer slikken? mijn vriendin heeft dat ook. is ook een kindje verloren, heeft al een tijd sintrom en alls ze zwanger wilt worden moet ze gaan injecteren en dat moet ze dan blijven doen de hele zwangerschap en geen sintrom..

@kimkim86 ja de gyn zei dat de medicatie geen effect zou hebben vanaf 36wk. En inderdaad geen bloedverdunners bij de bevalling . Die is al bloedderig genoeg ;)

@mama van lot nee ik ben na vandaag echt helemaal klaar! :)

Terug
Bovenaan