laatste les zwangerschapsgym gehad.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Gaat het met iedereen nog goed. Bij ons wel. de baby zit nog steeds en is ingedaald. Ook zijn de ctg nog goed dus ik hoop het nog even vol te houden.

heb gisteren onze laatste les zwangerschapsgym gehad en het was wel leuk.
We hebben leren puffen en persen. Dta was zeer lachwekkend. Vooral dat persen. Allemaal met je benen omhoog en kreunen maar. het zal er wel heel dom uit gezien hebben. Maar het is wel goed.

heb gisteren ook een prematuur pakje voor onze baby gekocht. Maatje 40!!!
Dat is echt zo vreselijk klein. het is net een baby-born pakje. Maar wel heel lief.
Ook de babykamer is nu helemaal af en de enveloppen voor de geboorte kaartje zijn geschreven.
Ik ben er dus helemaal klaar voor. en jullie.

groetejs mamawil

Hai Mamawil,

Hoop dat jij ergens begin oktober uitgerekend bent: mijn eerste zwangerschapsgym moet nog beginnen... Woon niet in NL en hier schrijft iedereen zich blijkbaar al bij 1 dag zwangerschap in (ze houden hier nogal van plannen), dus kon pas 11 september terecht!

Ben benieuwd hoe dat gaat hier...

Groetjes,

Charlotte (33 wkn)

Hoi,

Ik heb volgende week mijn laatste les zwangerschapsgym! Vind het wel jammer, vond het echt een leuk uitje weer iedere week. Nou jah, als iedereen bevallen is van de groep gaan we nagymmen, wordt ook vast weer erg leuk en gezellig.

Groetjes Rinske 34,4 weken

Hoi mama wil,

Ik heb nog 4 avonden te goed van zwangersschapsgym. De meiden in mijn groep zijn allemaal binnen 2 weken van elkaar uitgerekend, de eerste op 23 september en ik ben de laatste in de rij op 7 oktober uitgerekend. Ik vond het heerlijk om even 1 avond in de week met de baby bezig te zijn, vooral omdat ik een peuterje van net 2 jaar heb rondlopen dan ben je toch minder met je zwangerschap bezig. Zo'n avondje puffen en persen en ontspannen is dan erg lekker.

Gr Christa

Terug
Bovenaan