Lieve dames, hier ook nog even een berichtje van mij.... dinsdag weer naar ziekenhuis geweest met rugweeen en harde buiken, eerst een uurtje aan de ctg daarop waren geen heftige weeen te zien, (maar het voelde wel degelijk zo) na 2 uur heeft de verloskundige toch even gevoeld naar me ontsluiting, nog steeds maar 2 cm (hetzelfde als 3 weken geleden) dus ik baalde enorm natuurlijk!! al die pijn voor niets! na 2 uur zou ze nog even komen voelen (lees: de weeen kwamen om de 6 min) uiteindelijk maar onder de douche gaan zitten daar en geprobeerd het een beetje onder controle te houden. na 2 uur kwam ze inderdaad weer kijken of er al iets gebeurde, helaas helemaal niks veranderd en ik werd naar huis gestuurd!! helemaal kapot maar nog steeds weeen, 2 uur onder de douche gaan zitten en geen oog dicht gedaan die nacht. nu 2 dagen verder gaat het wat beter, weeen zijn afgezwakt en het rommelt alleen nog wat. volgende week woensdag afspraak bij de gynaecoloog.....ik ga hem toch vragen iets te doen om het op gang te brengen want dit is geen doen elke keer met loos alarm naar ziekenhuis!!
sorry voor mijn geklaag maar het lucht wel ff op!
sorry voor mijn geklaag maar het lucht wel ff op!