laatste loodjes wegen het zwaarste

ik begin het nu toch ook wel te merken. misselijkheid grotendeels en vermoeidheid zijn terug..... morgen naar de vk ff twee wekelijkse check, en goddank komt de pedicure! ff lekker niksen!

liefs

Balen meid dat de misselijkheid en vermoeidheid weer terug zijn. Groot gelijk dat je je even laat verwennen door de pedicure, geniet ervan!

Liefs Carola

Hai meid,

Die laatste loodjes zijn zeker heel eeg zwaar. Die vermoeidheid herken ik maar wel super irritant dat je misselijkheid ook weer terug is, bah! Moet je ook weer spugen?

Geniet even lekker van de pedicure, een voetmassage is toch heerlijk nu.

Liefs Lynn.

Pffff ja vaak wel weer spugen, maar dwing mezelf snel iets te eten als ik opsta.... Dan gaat het meestal wel. Verder ben ik ook een rennende ex bijna, moet overdag maar ook snachts wel 3 keer per uur. Vannacht was mijn zoontje wakker bijna elk uur... Ofja wakker. Huilen in zijn slaap. Niet zo dat we op moesten staan maar je bent wakker. Tegen de tijd dat ik in slaap viel moest ik weer plassen, en dat zo de hele nacht. Ik ben kapot en vreselijk geïrriteerd.... Ik denk dat ik vanmorgen de urine maar eens laat testen op blaasontsteking. Had ik bij stan ook op het einde zonder dat het pijnlijk of branderig was.... Dus voor hetzelfde geld..

Nou toch een hele fijne dag meisjes, ondanks die laatste zware loodjes!!!

Terug
Bovenaan