<p>Goedemorgen,</p><p>Ik wil even wat van me afschrijven/advies vragen. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze.. Dat merk ik helaas.</p><p>Ik ben 40 weken zwanger en ik zit er inmiddels een beetje doorheen. Zowel mentaal als fysiek. Ondanks dat ik 's nachts en overdag heel goed slaap blijf ik moe. Ik voel me verdrietig/down.</p><p>Ik heb dit al een aantal keer aangegeven bij de verloskundige. Ik heb alleen totaal niet het idee dat ik word gehoord. Er lopen meerdere verloskundige in de praktijk, maar ik krijg altijd uitgerekend haar.</p><p>Met de baby is gelukkig alles goed. Daar ben ik heel blij om, maar het is ook belangrijk dat ik me oké voel lijkt me. Ik ben bang dat ik zo moe ben/er doorheen zit voor de bevalling dat ik het niet ga redden. En kan er gewoon niet meer van genieten op deze manier. </p><p>Om me heen hoor ik verschillende verhalen van vrouwen die wel worden geholpen of waar ze wel bij meedenken. Dit frustreeerd zo.. Er is namelijk aangegeven dat ik pas met 41+5 naar het ziekenhuis word gestuurd. Dat is over 1.5 week pas.. Wat te doen? Doorzetten? </p>