LAATSTE LOODJES

Hallo allemaal
hoe is het met jullie?
hier gaat het wel goed, ben nu 37+2 en als ik eerlijk ben mag het van mij nu wel komen ben echt al aan het afwachten,
dit had ik met de eerste helemaal niet zo erg.
gister nacht tegen 3 uur vreselijke buikkrampen tot een uur of 6 en daarna niks geen last meer, ook afgelopen nacht niks misschien een beetje voorweeén maar dat had ik met de eerste ook wel een paar weken van te voren.
nou succes allemaal nog even
groetjes mascha

hallo,
Kben nu 34weken zwanger, en hoop echt dat de kleine met 37weken zich aankondigt..
Kheb het nu na genoeg echt wel gehad!
ik denk dat ik even niet meer reageer op het forum, want ik kan namelijk alleen maar klagen! hormonen? of ? waar het aan ligt weet ik niet maar zit er redelijk doorheen de laatste 2weken en het lijkt net dat mn hoofd een tijd bom is die elk moment kan ontploffen hebben er meer last van!? By de 1e zwangerschap helemaaal niet gehad.

Maar in iedergeval wens ik iedereeen nog een fijne zwangerschap, en de laatste loodjes kunnen inderdaaad erg zwaar zijn! maar geniet er maar wel van want voor we het weten gaan we die dikke buiken erg missen!! :-(

liefs,
Manuela

Manuela: Ik zou zeggen, gebruik lekker het forum om te klagen en te zeuren! Ben je t wel kwijt en als we je beu zijn lezen we het gewoon niet meer hahaha! Lijkt me verstandiger dan tegen iedereen in je omgeving te klagen. Ik begrijp je wel hoor, is natuurlijk de laatste tijd niet makkelijk voor je geweest (en de rest van je gezin). Probeer er toch nog van te genieten want zwanger zijn is toch iets bijzonders!
Misschien heb ik wat makkelijk praten want alles gaat helemaal prima. Heb weinig klachten en geniet van dat kleine mensje in m'n buik en het getrappel (ze is heel lief voor me, schopt eigenlijk nooit hard..).Ben alleen wel heel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet en hoe het straks zal zijn als we voor haar mogen zorgen. Vanaf vandaag zou ik thuis mogen bevallen (precies 37 weken) wat ik wel een heel prettig idee vind aangezien ik echt niet naar het ziekenhuis wil.

Sterkte aan degenen die het zat beginnen te raken en natuurlijk ook aan de rest!

Marian

Hier gaat het wel redelijk goed moet ik zeggen.
Met m ´n zoontje kon ik al een maand of 1,5 amper meer  lopen.
Nu loop ik nog! Wel heeeeel moeilijk hoor.
Een daggie stadten of een uurtje zit er voor mij niet meer in.
Ook even naar de winkel (op 5 min. afstand) lopen zit er niet meer in.
Maar ja, die tijd komt wel weer.

Nu is het mindere lopen niet zozeer vanwege m ´n rug zoals bij m ´n zoontje, maar vooral omdat het kindje nog zo aan het bewegen is.

Al met al gaat alles goed! Hoop dat ik me zo blijf voelen tot het kindje zich aankondigd!

Hebben jullie er trouwens ook last van dat je   hart om het minste gering zo tekeer gaat?!

Groetjes Sientje

Hoi meiden,

Hier gaat het allemaal nog wel goed. Ik merk dat het allemaal nu echt zwaar begint te worden (ben nu 37+4). Maar ik voel me verder nog goed, dus mag niet klagen.

Manuela: Lekker klagen hier hoor. Ik snap dat je het helemaal hebt gehad, zeker na die week met je zieke zoontje. Gelukkig knapt die nu weer goed op. Ik en ons zoontje hebben een flinke verkoudheid achter de rug en dat is nu al zwaar genoeg! Dus dat jij er helemaal doorheen zit is niet gek.

En voor alle anderen die het ook wel hebben gehad. Probeer toch nog te genieten! Als het tegenzit ga je 2 weken of langer (afhankelijk van je ziekenhuis) over tijd. En dan duurt het wachten echt heel erg lang. Probeer, voorzover dat nog lukt, leuke dingen te doen en dingen te ondernemen, zodat de dagen niet zo lang duren. Maar probeer te voorkomen dat je echt gaat zitten wachten.

Ons zoontje is geboren bij 39+1, maar ik houd er nu toch gewoon rekening mee dat deze toch de 42 weken vol kan gaan maken. Hier in het ziekenhuis wordt je zowiezo met 42 weken ingeleid.

Meiden, veel succes en geniet nog van het getrappel in je buik, al is het soms erg pijnlijk.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan