laatste loodjes

:) ja, we moeten nog (ruim) een half jaar, maar ik bedoelde eigenlijk de eerste drie maanden.
In het begin vond ik het niet zo erg, die misselijkheid, die moeheid, dat zware, lamlendige gevoel, maareh, ik begin het nu toch echt goed zat te worden! Ik heb me al ruim twee maanden geen dag goed gevoelt! Het mag nu wel stoppen vind ik (en mijn vriend vind het geloof ik ook wel ;-))

Hebben jullie dat ook?

ik moet zeggen dat ik dat ook wel heb.

Gelukkig niet de gehele dag misselijk, alleen maar 's middags en 's avonds. Merk wel dat het al wat minder wordt met vlagen.

Die moeheid ja wat kan ik ervan zeggen ik ben uitgeput maar dat komt bij mij meer omdag ik niet kan slapen. Verschikkelijke last van slapeloosheid, slaap tussen de 2 a 3 uur per nacht de laatste 11/2 maand. Al heb ik met medicatie van de HA vannacht eindelijk weer eens 6 uurtjes geslapen (yes!!).

Verder hoop ik dat ik weer een beetje normale trek ga krijgen nu is het OOOH LEKKER.... en na 2 happen zit ik vol.

Op dit moment 12w 4d

Groetjes

haha ik wil ook wel graag dat die 12 wk over zijn en ik lekker met mijn buikje vooruit kan gaan lopen. Ik heb gelukkig weinig kwalen, dus daar mag ik niet over klagen. Vind het gewoon een rare periode waarin alles zo onzeker lijkt en ik heb ook zo'n zin om het aan iedereen die het horen wil te gaan vertellen. Maar dat doe ik nog even niet. Wacht nog even tot het echt op gaat vallen.

Anyway, ik sluit me helemaal aan bij die laatste loodjes :I nog 3 wk te gaan!

Groetjes, Marijne 9 wk

Haha ik ken het gevoel wel. Ik ben zwanger geworden door ICSI en begon in Mei al met het spuiten van hormonen. Sindsdien heb ik me geen dag meer echt goed gevoeld. Gelukkig gaat het sinds een week wel keihard vooruit.
Heb ondertussen minder hoofdpijn en ben al een stuk minder moe.

Even doorbijten nog.

Marye (10 w en 3 d)

ik was juist de eerste 11 weken niet misselijk,wel doodmoe(wordt nu wel minder)maar de laatste anderhalve week,heb ik de hele dag de neiging om te overgeven!Raar he,dat ik het nu pas heb,maar ja verder last van m,n borsten en af en toe een flinke steek in m,n buik,
Maar het hoort erbij,het gaat uiteindelijk wel weer over!Zolang de kleine maar gezond is!

groetjes
12wk en2d

Haha ik dacht, al laatste loodjes? Ik ben er nog lang niet!
Haha tja wat zal ik zeggen. Afgezien van zeeeeer moe heb ik nergens last van.
Maar leef wel naar die 3 maanden grens toe ivm steeds kleinere kans op een miskraam.

Haha, ik dacht hetzelfde!!

Deze week de 1e werkweek erop zitten! Viel best tegen........Vreselijk moe elke dag en vandaag ben ik echt bij de enkels afgeknapt, zo moe!
Ik werk met kleuters en het bukken en opstaan de hele dag had ook z'n effecten!
Ik krijg nu een in hoogte verstelbare kruk op wieltjes, haha!
We hebben trouwens weer discussie over hoever ik ben, jaja! De verloskundige was het met ons eens dat een positieve test, 1 week na de eisprong, wel heel erg vreemd is......Ik krijg dus binnen nu en twee weken weer een echo! Volgens onszelf ben ik nu bijna 9 weken! We shall see!!!

Liefsssss

Terug
Bovenaan