Laatste loodjes

Hallo meiden!
Allereest iedereen gefeliciteerd die al bevallen zijn!!!

Ik ben vandaag 39wkn 2dgn en merk dat ik zo vreselijk ongeduldig word!! Ik heb al aardig wat voorweeen gehad, maar het zet iedere keer niet door. Vorige week ineens in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en daar was ik ook erg van geschrokken. Ook iedereen in mijn omgeving die tegelijk met mij uitgerekend zijn hebben hun kleintjes al lekker in hun armen!!!
Ik weet dat ik niet moet klagen en dat ik over zo een 2 weken sowieso bevallen ben, maar heb gewoon even een dipje denk ik. Zijn er meer die dit hebben, of me er met een berichtje zo uit hebben gehaald!!!
Allemaal succes met de laatste loodjes!!!

Liefs Liv

Ha Liv
ik zit ook ontzettend te wachten en elke nacht denk ik dat het misschien begint, maar 's morgens zijn die nepweeen dan stiekem toch weer voorbij... Nog even geduld hebben inderdaad, je moet maar denken aan je kindje dat straks een fijne voorsprong heeft omdat ie waarschijnlijk al lekker op gewicht is. Onze tweede kwam ook met 41 weken en dat was meteen gewoon een lekker sterk ventje (paste overigens niet de kleertjes maatje 50/56 die we gekocht hadden, haha).

Hou je taai,
groetjes Renske

Hoi Liv,

Ik ben vandaag 39 weken, en ben ook zo ongeduldig......iedere keer denk je zou het????
Helaas is mijn baby terug omhoog uit mijn bekken gekomen, hij of zij zat al aardig diep in mijn bekken, en nu teveel ruimte dus....lekker eigenwijs nu al!!!!!
Ze schatten het kindje op 3700 gram pffff
Ach ja nog ff doorbijten toch??

Groetjes Sandra

Hallo!

@Renske: Dat is waar hoor wat je schrijft, hoe dichter bij de 40 weken hoe sterker ze zijn (zei mijn verloskundige ook al!!) En met 41 weken bevallen van de eerste poeh dan moet ik nog echt even geduld hebben hahaha!!

@Sandra: Ze zeggen toch dat het niks te maken heeft of het kindje is ingedaalt of niet wanneer de bavalling begint?? Tenminste dat zegt mijn verloskundige. Je moet nu alleen gaan liggen als de vliezen breken.

Ik heb ook echt geen geduld meer en vandaag gewoon zo een baal dag. Krijg mezelf niet achter de tv en computer vandaan. Iedere x als ik wat in huis doe denk ik, zal het de laatste x zijn voor de bevalling hahaha!!Mijn potje met geduld is gewoon op, ik wil zoooooo graag met mijn kleine mannetje kroelen!!!!

Succes!! Liefs

Terug
Bovenaan