Laatste loodjes

ben nu 36,1 weken zwanger, nog ff en ik mag mijn 6e kindje in mijn armen houden.
Moet eerlijk zeggen dat ik het een klein beetje zat word. Niet de dikke buik of het getrappel, maar de kwaaltjes. Pijn in mijn rug, af en toe maagzuur, heel snel last van mijn bekken als ik loop, niet lekker kunnen liggen om te slapen.
En jah... het is mijn 6e, maar toch zie ik ook wel een beetje tegen de bevalling op... Ondanks dat ik makkelijke bevallingen heb gehad zie ik toch tegen de pijn op, hoe gaat het allemaal lopen, gaat het net zo makkelijk als de andere bevallingen, wat heb ik aan mijn man (het is zijn 1e...) Ik moet in het ziekenhuis bevallen, en ga na de bevalling naar het kraamhotel.

hey meid!

kan me voorstellen dat je toch een beetje tegen de bevalling op ziet! net wat je zegt geen een bevalling is hetzelfde.. (ik heb er nog geen ervaring mee ;))
Hopelijk is het nog een beetje te doen voor je de laatste weekjes, en geniet nog even van het leven in je buik :)

Liefs,

Het valt gewoon een beetje tegen het zwanger zijn nu. Heb nooit last van kwaaltjes gehad en bennu vanaf het begin alleen maar moe. Tja, ben al wat ouder, heb al een heel gezin rondlopen dus dat speelt allemaal mee. Zal echt wel blij zijn als ze er straks is hoor.

kan me voorstellen dat het dan tegen valt! als de eerste zwangerschappen een stuk "makkelijker" waren! want hoe jong ben je nu? uit mijn hoofd gezegd wordt dit je 6e toch?

Liefs,

Heel herkenbaar!

Ik ben het ook nog niet zat... ben ruim 36 weken zwanger en heb nagenoeg geen klachten. Ja ik word wat trager en het bukken gaat lastiger ed. Verder weinig last van maagzuur en bekken. Ons ukkie mag wel tot 40 weken blijven zitten. Al wordt ik nu ook wel heel nieuwsgierig!

Maar ik zie ook wel tegen de pijn van de bevalling op. Ik weet nog wel dat ik het bij Loïs zo heftig vond allemaal. En dat duurde echt niet heel lang of zo: 14 uur voor een eerste. maar naar die pijn kan ik nog niet uitkijken. Ik ga de geboortetens wel uitproberen trouwens... misschien dat dat nog helpt.
Goede tip tegen maagzuur: magnesiumoxide bij de apotheek.

Zal mij benieuwen wie er van ons het eerste bevalt!

Wanneer ben jij uitgerekend bloempje?
zelf heb ik uitgerekend dat ik 28 april ben, maar via de echo kwam er 1 mei uit.
Hoop dat ik in de vakantie van de kids beval, die hebben van 22 april tot 6 mei vakantie, zou wel lekker relaxt zijn.

Hallo,

Hier ook zo een!
Ben nu 36 weken en 3 dagen zwanger.

Heb nog twee grietjes dus het is iets drukker,maar de kwaaltjes beginnen hun tol te eisen.

Mijn hele rechterheup/bovenbeen ligt in de puinpoeier!
Lopen kan ik niet te lang/zitten ook niet.Anders schiet het in mijn heup of speelt een beknelde zenuw me parten.

Het word steeds gezelliger!

Maar die bevallig word ik toch ook nog wel wat zenuwachtig van.
De eerste duurde 7 uur en de tweede 2.5 uur.
Prima zou je zeggen,maar vooral die laatste was lekker heftig.
Van mij mag het wel iets rustiger.En ik ben natuurlijk ook wel nerveus of het nu ook allemaal vanzelf gaat.En thuis kan.
Ben er wel positief over,maar het hangt wel in je achterhoofd.

Nou,jij succes alvast! Wens ik het mezelf ook vast even,hahaha!

Doei

Terug
Bovenaan