Laatste loodjes

ben nu 36,1 weken zwanger, nog ff en ik mag mijn 6e kindje in mijn armen houden.
Moet eerlijk zeggen dat ik het een klein beetje zat word. Niet de dikke buik of het getrappel, maar de kwaaltjes. Pijn in mijn rug, af en toe maagzuur, heel snel last van mijn bekken als ik loop, niet lekker kunnen liggen om te slapen.
En jah... het is mijn 6e, maar toch zie ik ook wel een beetje tegen de bevalling op... Ondanks dat ik makkelijke bevallingen heb gehad zie ik toch tegen de pijn op, hoe gaat het allemaal lopen, gaat het net zo makkelijk als de andere bevallingen, wat heb ik aan mijn man (het is zijn 1e...) Ik moet in het ziekenhuis bevallen, en ga na de bevalling naar het kraamhotel.

hey meid!

kan me voorstellen dat je toch een beetje tegen de bevalling op ziet! net wat je zegt geen een bevalling is hetzelfde.. (ik heb er nog geen ervaring mee ;))
Hopelijk is het nog een beetje te doen voor je de laatste weekjes, en geniet nog even van het leven in je buik :)

Liefs,

Het valt gewoon een beetje tegen het zwanger zijn nu. Heb nooit last van kwaaltjes gehad en bennu vanaf het begin alleen maar moe. Tja, ben al wat ouder, heb al een heel gezin rondlopen dus dat speelt allemaal mee. Zal echt wel blij zijn als ze er straks is hoor.

kan me voorstellen dat het dan tegen valt! als de eerste zwangerschappen een stuk "makkelijker" waren! want hoe jong ben je nu? uit mijn hoofd gezegd wordt dit je 6e toch?

Liefs,

Heel herkenbaar!

Ik ben het ook nog niet zat... ben ruim 36 weken zwanger en heb nagenoeg geen klachten. Ja ik word wat trager en het bukken gaat lastiger ed. Verder weinig last van maagzuur en bekken. Ons ukkie mag wel tot 40 weken blijven zitten. Al wordt ik nu ook wel heel nieuwsgierig!