'Laatste loodjes'

Hierbij een berichtje over de laatste loodjes. Ik ben nu 38 weken en 2 dagen zwanger van de tweede, ons dochtertje is geboren rond deze periode in de zwangerschap.

Ik heb ontzettend last van slapeloze nachten door veel gerommel, voorweeën, bewegingen etc van de kleine. Ons dochtertje was niet zo beweeglijk, dus heb daar eigenlijk nooit last van gehad. De afgelopen 2 weken heb ik iedere dag al het gevoel gehad dat de kleine eraan komt.

Je zou zeggen dat je bij een tweede wel een beetje weet wat je te wachten staat, maar nu lijk ik onzekerder dan bij de vorige zwangerschap.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Zijn de laatste loodjes bij jullie ook zo zwaar? Bij de vorige zwangerschap had ik daar gewoon echt geen last van...

Ik ben pas 34 wkn zwanger, maar herken je gevoel wel, ook weinig slaap, veel kwaaltjes en een drukke peuter om me heen. Deze zwangerschap valt me een stuk zwaarder dan de eerste! Baby is beweeglijker, maar ook meer kwaaltjes en een stuk minder rust..

Mijn zoon kwam met 37 wkn, ik hoop stiekem weer zoiets... Dadelijk moet ik door tot 42 wkn haha als k er aan denk schiet ik al bijna in een depressie...

Sterkte nog even!!

Hier nog een die veel last heeft van slapeloze nachten (zie tijdstip) en dat heeft inderdaad ook verschillende oorzaken; voorwee-en; kind is super druk van binnen, echt ONTZETTENDE last van bekken instabiliteit waar door ik bij de minste of geringste beweging in bed al wakker ben, en elke dag niet het gevoel maar zeer zeker wel de hoop dat t 'vandaag gebeurd' ....niet dus.....hahaha daarbij nog 3 koters die in de ronde rennen en k ben gesloopt s avonds, en k slaap altijd binnen het kwartier, maar daarna, laat ik t zo zeggen; het inslapen is t probleem niet, het DOOR slapen des te groter ;-)

Komend weekend 38 weken heen dus t einde is in zicht (typte ik hoop vol hahaha

Nog ff vol houden, succes en sterkte die laatste loodjes!

Hier nog 1 ik ben t,komend weekend 38 weken zwanger heb een zoontje van 3 maar deze zwangerschap valt myn ook veel zwaarder deze wurmpje is ook veel drukker heb soms het id dat t,er zo uit zo springen tussen t,plassen door slaap ik wel goed gelukkig moest plassen vandaar nu m,n reactie maar dan moet k,wel zo m,m wekker zetten ivm peuterschool van m,n zoontje en de mama,s mogen even blyven ivm koffie ochtend dus dat vindt k,wel leuk ook voor m,n zoontje nou suc6 allemaal met de laatste loodjes

Hier nog 1 ik ben t,komend weekend 38 weken zwanger heb een zoontje van 3 maar deze zwangerschap valt myn ook veel zwaarder deze wurmpje is ook veel drukker heb soms het id dat t,er zo uit zo springen tussen t,plassen door slaap ik wel goed gelukkig moest plassen vandaar nu m,n reactie maar dan moet k,wel zo m,m wekker zetten ivm peuterschool van m,n zoontje en de mama,s mogen even blyven ivm koffie ochtend dus dat vindt k,wel leuk ook voor m,n zoontje nou suc6 allemaal met de laatste loodjes

Hoi thalia
ja ik ken het als de beste
ik ben vandaag ook 38,3 en ja het is niet niks
ik heb ook al 2 weken voorweeen
maar er gebeurt nog helemaal niks
mijn oudere twee kinderen zijn met 40,4 en 40 weken geboren
en ja het is dus extra vermoeiend nu omdat er dus die andere kleintjes ook zijn die hun aandacht vragen .Over het denken dat dit manneke van ons er nu al aan zit te komen dat het ik ook al een week .
En dus wacht ik gewoon lekker af ik slaap al nachten slecht en ben dus ook moe dit ventje geeft mij met deze zwangerschap wel voorweeen en die heb ik bij geen van de meiden gehad en hi is ook heel bewegelijk en vooral daar tussen mijn benen doet het dan ook geregeld pijn .

nou ik ben benieuwd wie van ons als eerste aan de beurt is jij of ik we zullen zien iedergeval we zijn niet alleen en daar ben ik wel blij mee want soms is het net of we alleen de enige zijn die dit zo meemaken .
dus snel komen de kleintjes ter voorschijn ik ben alleen benieuwd waarneer

Bedankt dames voor de verschillende reacties! Het is toch wel eventjes fijn om te lezen dat je inderdaad niet alleen bent. Het zijn ook allemaal maar 'kwaaltjes' die bij de zwangerschap horen, dus je wilt al niet te veel zeuren in je omgeving. Het is fijn om dit soort dingen hier kwijt te kunnen. Mensen in mijn omgeving moet ik niet alles vertellen over wat ik voel in mijn lichaam, want dan worden mensen meteen zenuwachtig over dat de baby eraan komt.

Ik heb gelukkig vannacht heel goed geslapen, dus ik ben er helemaal klaar voor....

Terug
Bovenaan