Laatste Loodjes!

Hallo mama's

Hoe gaat het met iedereen?????? Ik vind het echt wel zwaar worden, ik voel me wel goed. En mijn buik zit ook niet echt in de weg en dat is mijn valkuil. Want ik doe gauw te veel, heb ook echt nesteldrang maar ik merk dan pas na die tijd dat ik weer te veel heb gedaan. Zoals harde buiken en rug/ nekpijn. Maar ja met een peuterpuber rond lopen, die het ook aanvoelt als ik moe ben en dus dan extra vervelend gaat doen, heb je ook niet echt een rust moment! Dus we kijken wat vaker tv dan normaal, haha! Ook kan ik nog maar kleine stukjes lopen en op een heel rustig tempo want heb gelijk harde buiken als ik loop. Maar wil toch beetje in beweging blijfen dus pak nu wat gauwer de fiets, dat gaat wel goed. En ik zwem nog, vanochtend met Yara gezwommen (ouder en kind) en morgenavond met de andere zwangeren, ook heerlijk! Dus zit niet stil maar dat is ook niks voor mij dus extra moeilijk om aan toe te geven als ik weer eens te veel heb gedaan. Ik ga nu wel vaak tussendemiddag even liggen en dan slaap ik ook, gelukkig slaapt Yara ook nog twee uurtjes tussendemiddag. De ene nacht slaap ik prima en de andere nacht minder maar als ik dan overdag even ga liggen gaat het goed. Mijn blaasonstekking is gelukkig weer over maar heb nog wel steeds een drukkend gevoel. Heb het gevoel dat de kleine al is ingedaald. Vrijdag weer naar de verlos, dus maar even vragen. Ik ben nu 35 + 4, dus ben benieuwd waarneer deze kleine zich aandiend, heb zelf sterk het gevoel dat ie eerder komt. Volgende week dan echt de laatste dingetjes aanschaven, dan ben ik ook stuk rustiger, denk ik. Namen zijn we eindelijk uit. Vrijdag afspraak voor het geboortekaartje, we laten 1 ontwerpen.
O ja onze poes Mosje is sinds zondag avond weg, het is een oud beestje van 19 jaar, en ziet en hoort slecht. Ze kwam nooit buiten, we hebben overal binnen gezocht. Want twee weken geleden was ie ziek dus misschien weg gekropen maar nergens te vinden dus waarschijnlijk is ie naar buiten geglipt. Erg sneu want nu blijf je toch zoeken.
Weer een heel verhaal geworden :)
Iedereen succes met de laatste loodjes! Ben beneiuwd waarneer de eerste december mama zich aandiend!

Liefs Marie

Hoi Marie,

leuk zo'n update zeg! Herken erg veel in je verhaal over dat je buik nog niet in de weg zit en je dan gauw teveel doet. Het scheelt voor mij dat nummer 1 in mijn buik zit en ik rust kan nemen als het mij uitkomt.
Succes met de laatste weken!

Inderdaad, leuk zo'n update!!
En ook ik herken het wel...mijn buik zit ook helemaal niet in de weg en doe te veel...
Einde van de dag moet ik het dan ook bezuren...
En ben al terug gefloten vanwege mijn bloeddruk...maar nu die weer goed is en ik mij ook goed voel...die nesteldrang he hahaha!

Maar wat sneu van jullie poes! Inmiddels al gevonden? Niemand in de buurt die haar gezien heeft?
Zeker wanneer ze al wat ouder zijn ga je je toch zorgen maken als ze langer weg blijven... Succes zal duimen dat ze snel thuis zal zijn!

Ik ben nu lekker alle babykleertjes aan het wassen en strijken...zo leuk tussen alle andere kleding van mijn kids. Die zijn al bijna 7 en 10....hahaha wat een verschil!
Enveloppen liggen geschreven klaar. Mijn vriend heeft het kaartje helemaal zelf ontworpen, ik ben er waanzinnig trots op.
Alleen die jongensnaam....pffff....nog steeds geen naam.....daar krijg ik wel de zenuwen van... Hopen dat het een meisje is....:)

Ik ben nu 35 weken zwanger...dus nog ongeveer 5 weken.... Ik realiseer mij dat ik nu echt nog maar heel even zwanger zal zijn en daarna nooit meer... Dat is toch wel even slikken hoor... Dat heerlijke getrappel in mijn buik, dat speciale gevoel....
Weet dat ik héél erg dankbaar moet zijn met al 2 gezonde kids en nu nog een derde cadeautje erbij!!

Iedereen succes met de laatste loodjes en geniet nog van de laatste weken!!

Liefs Brigitt

Hier is alles ook zwaar aan het worden. Zeker met een jongetje van 3 die niet meer slaapt 's-middags. Ook hier wordt er nu wat vaker tv gekeken als anders hahaha. Ben nu 37+2 en en bij 39 wkn krijg ik een keizersnede dus voor ons is het aftellen echt begonnen. Over twee weken is de kleine er gewoon echt zo een raar idee dat je dat al van te voren weet.

Iedereen suc6 met de laatste loodjes!

Hoi Marie,

Fijn dat je je nog goed voelt, maar inderdaad wel goed op jezelf letten hè.
Pak je rustmomenten als het kan.
Vervelend zeg van jullie poes,hoop dat jullie haar vinden.
Suc6 met alle laatste dingen in orde maken.

Grtjs Mar

Hey Marie,

Ik vind het ook zwaarder worden hoor en dan heb ik nog geen kindjes rond lopen :)
Balen van jullie poes, hoop dat jullie haar inmiddels gevonden hebben.
Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Kim

Leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat!!!!!!
Onze poes Mosje is terecht!!!!!!! We hadden posters opgehangen en toen hadden mensen haar in de buurt gevonden onder bosjes, dus heeft twee koude nachten buiten gezeten, het is een pers en was net geschoren, dus echt een wonder dat ie nog leeft! Dus ben blij dat ze er weer is!

Terug
Bovenaan