Laatste loodjes??

Na 1 poos weer terug op het forum,,
Miss weten sommige nog wel dat me stoelgang niet zo lekker liep. Recept gehad van de dokter en wat was dat 1 opluchting na 3 dagen heerlijk!!!!
Zo af en toe lees ik mee,en zo af en toe reageer ik eens 1 x!
Ik ben nu 36 weekjes,,en ik begin het egt gehad te hebben.
Ik wil nog zoveel doen,,maar ik kan niet meer doen wat ik wil,,en dat is irritant.
Zoals nu bv,,ik wil het huishouden doen,,maar ik sta 10 minutjes en dan al het gevoel hebben dat ik niet meer kan,,en vervolgens 1 kwartier moet gaan zitten! Zo irritant,,de maagzuur komt me keel wel uit! Wat ben ik blij als ik daar vnaf ben!! En dan soms die rot steken in me buik,,extreme moeheid! Kan wel dagen slapen! Onzekerheid,,want ja tis tenslote me 1e zwangerschap,,dus bij elke steek in me buik zou het beginnen? Nhjha,, ik kan dus wel zeggen dat ik mezelf toch egt door de laatste loodjes heen moet slepen!
Meer mensen hier last van??
En hoe staat t verder met de kamertjes?
De mijne is zo goed als af,,vandaag klossen ophalen,,en dan nog x het kamertje poetsen en dan vind ik het wel best:p

Nou hoop snel iets te horen!!!

Liefs,,,

heey nou bij mij is het ook gaan en staan hoor...maar ook dagen waarbij ik mij zo moe voel... ik weet het je kan niet meer zo veel doen.. ik woon dan in een (eigenlijk) te klein huis... maar we kunnen alles kwijt... kwa kamer slaapt onze ukkie bij ons op de kamer anders moet ze in de woonkamer slapen... extra slaapkamer maken heeft bij ons geen nut... ivm ruimte gebrek... maar goed.. alles is al zo goed als klaar.. alleen de deurknoppen moeten veranderd worden(wij hebben zelf kledingkasten gemaakt) maar verder is alles klaar... kwa huishouden kan ik je wel een tip geven.. ga niet verder als je niet kan... morgen is er ook nog een dag... ik probeer elke dag (echt elke dag) 1 was te draaien soms 2.. en dan is het klaar... en maagzuur kan je gaviscon proberen.. ik neem het ook op advies van de huisarts en iemand tippe mij hier op deze forum om het elke avond voor het slapen in te neme... nou dat werkt echt goed... en het slapen... tjah soms lig ik wel een paar dagen klokje rond te slapen... maar probeer wel aan je rust te komen.. ik ben zelf ook een schoonmaak freak en opruim freak... en door de nesteldrag is het alleen maar erger geworden... probeer het stap bij stap aan te pakken... ene dag keuken.. andere dag rust.. andere dag woonkamr... andere dag rust.. misschien helpt het.. mij bij wel... succes er mee...

groetjes chantal

poeh hee, hier is het een drama. ben al een dikke week ziek en strontverkouden, zit vol met groene snot en slijm (lekker hoor) en kan niet meer slapen. ik hoest me een ongeluk. ben nu 38+5, van m'n zoon was ik zeg maar 'vandaag' aan het bevallen dus ik hoopte op een herhaling haha! vooralsnog niks, wel veel kramp dus wie weet. ik heb gister gelukkig beneden alles schoon gemaakt, hoef alleen nog maar even te stofzuigen en boodschappen te doen. gister heeft m'n man het rolgordijntje nog opgehangen in de babykamer, het hemeltje opgehangen en wat andere allerlaatste dingetjes, dus daar is het ook nog de stofzuiger doorheen en klaar.

morgen moet ik naar het ziekenhuis, als het mogelijk is worden m'n vliezen dan gebroken dus ik hoop voor het weekend niet meer zwanger te zijn!

succes nog even en doe niks wat je nog teveel is, morgen weer een dag!

Je lijf zegt duidelijk dat je het even rustig aan moet doen! Misschien heb je familie/vrienden in je omgeving die dingen van je willen overnemen? Misschien kun je tijdelijk een schoonmaakster nemen?

Hier heb ik altijd heel veel plannen als ik opsta, maar zodra ik dan iets heb gedaan, als kinderen naar school brengen en boodschapjes, dan moet ik ook een stapje terug doen. nu 39wkn zwanger, en voel nu ook andere krampen dan de laatste weken. baby is nog niet ingedaald en was een dwarsligger. Ik hoop dat hij nog een poging tot indalen doet. als mijn vliezen nu breken of als ik regelmatige weeen krijg(al is het maar om de 10 minuten) dan moet ik de VK bellen. Hij is nog heel erg beweeglijk.

Verder alles klaar. Ik denk dat ik een 2e handskinderkledingzaak kan beginnen als meneer uit de eerste drie maanden is, want ik heb van vier verschillende moeders jongenskleding gekregen in de eerste maatjes... had zelf eigenlijk niets hoeven kopen... Jongste dochter heeft vandaag nog even twee keer op de baby ingepraat dat hij er nu echt uit mag...

Terug
Bovenaan