• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Laatste loodjes...

Vanochtend weer controle gehad bij de gyn. Net als afgelopen woensdag een inwendig onderzoek gehad om te kijken of ik al wat ontsluiting had en gestript kon worden. Helaas, er was ten opzichte van woensdag niks veranderd.
Wel staat er nu voor a.s. maandag de afspraak om ingeleid te worden, ben dan 39 weken! We moeten 's ochtend om 6.15 uur bellen of er plek voor ons is en dan moeten we er om 7.00 uur zijn. Zo spannend en raar ook! We weten nu gewoon dat dit het laatste weekend met ons drietjes is. Zondagavond gaat onze zoon uit logeren bij opa en oma. Snif! Dat wordt vast wel emotioneel. Snif! Heb er nu zelfs al last van! Hihi!
Ik had van het begin af aan al in mijn hoofd voor 10 februari. 9 jaar geleden is mijn vader overleden op 10 februari. Dus het is een dubbele dag. Maar ook wel mooi als eerbetoon aan mijn vader. Mis hem nog iedere dag!
Hoe gaat het verder met iedereen?
 
Hoi,

Wat fijn dat het einde in zicht is voor je. En wat zou het bijzonder voor je zijn als de kleine idd op 10 feb geboren wordt. Mag ik vragen waarom je wordt ingeleid?

Geniet van je laatste weekend met z'n drietjes, voor je het weet heb je je kleine in je armen :)

 
Ik word eerder ingeleid i.v.m. lichte zwangerschapssuiker. Ook heb ik met 28 weken zwangerschap 5 dagen in het zh gelegen i.v.m. mijn nieren. Nierstuwing. Dit speelt een klein beetje mee. Maar voornamelijk gaat het om de suiker. Dan leiden ze je sowieso in voor 40 weken. Wij hadden 10 feb aangevraagd i.v.m. de voor ons bijzondere betekenis. En onze gyn wilde daar wel aan mee werken. Mijn baarmoedermond was ook al rijp. Kleine man is helemaal ingedaald en licht vast. Dus het mag wel beginnen. Maandag dus maar naar het zh en het over me heen laten komen. Zucht!
 
Wat fijn dat ze je eerder inleiden ivm lichte zwangerschapssuiker en kan me voorstellen dat 10 feb voor jou een mooie datum is.

Heel veel succes maandag en we zien het geboortenieuws hopelijk snel voorbij komen.
 
Andrea, wat fijn dat ze wat gaan doen.
Bijzonder dat ze mee willen werken... dat geberud echt niet overal. ;)
Geniet lekker van dit weekend met z'n drieeën.
 
Ik weet hoe je je voelt om je kind uit logeren te brengen. Geniet lekker van je,laatste weekend met zn drieën. Het eind is in zicht en dan kan je genieten van je kids!
 
Terug
Bovenaan