laatste lootjes

nou ik ben nu dus 38 weken zwanger het was allemaal heel makkelijk behalve nu de laatste lootjes ben kapot ben ook heel erg aanngekomen maar ben dolgelukkig woiu alleen dat het nu toch geboren word alles is klaar alleen dat wachten he
 
Hahaha,ja dat ken ik.Wij hadden ook alles al klaar en ik was er zelf ook helemaal klaar voor.Was er op een of andere manier ook van overtuigd dat de kleine eerder zou komen maar zelfs de uitreken datum ging voorbij.4 dagen later werd ze geboren!!
Ga er deze keer ook niet op proberen te wachten maar het gewoon op me af laten komen.Heel veel succes met de bevalling.
 
Pfff, weet wat je bedoelt, ben er ook zooo ontzettend klaar voor. Wel 20!! kilo aangekomen en ga nu ook nog ns vocht vasthouden. En 's nachts wakker liggen te hopen dat er al wat gaat gebeuren.. geduld denk ik. Veel succes met afwachten en de bevalling, het zal nu toch een keer gaan gebeuren!!
 
hay debbie!!

mag ik je de hand schudden?!!
ikke ben ook 38wk. en wil ook echt nu kunnen genieten van ons babytje...
nog ffkes geduld. ik hoop niet al te lang meer.

liefs sandy
 
Jaja de laatste loodjes. Best vermoeiend ja. Alles ging prima maar ook ik heb sinds enkele dagen de hoop dat de kleine eerder komt. Zwanger zijn is heerlijk, maar heb nu veel last van pijntjes vooral onderin en ben constant moe en misselijk. Nog extra pittig als je nog een kleintje van 2,5 jaar hebt rond lopen.
Ach nog ff. Ik probeer toch te streven naar de uitreken datum en niet op "eerder" te hopen. Een meevaller is dat ik niet veel ben aangekomen, 10 kilo.
Nou heel veel sterkte nog hoor. Gewoon af en toe komen klagen, dat sleept je er doorheen. Niet raar hoor. Dit wonderlijke gebeuren is niet geheel simpel, een topprestatie zeg maar.

Liefs...
 
Terug
Bovenaan