Laatste nieuws over Steyn en moeders

Hallo dames,

Ik kan jullie melden dat het heel goed gaat met Steyn.
Hij zit nu net boven de 5 pond.
Het drinken gaat met zijn ups en downs, maar dat is heel normaal   voor een baby die te vroeg is geboren.
Hij krijgt 55 ml voeding, de ene keer drinkt hij 10 ml en de andere keer 25 ml uit mijn borst.
De rest van de voeding krijgt hij via de sonde binnen.
Met mij gaat het ook goed, heb weinig last van mijn wond.
Ik kan natuurlijk niet kilometers lopen.
Gisteren had ik wel een dipje.
De vermoeidheid werd te veel, de zwangerschap- bevalling had ik anders voorgesteld,
ziekenhuisbezoekjes werd wat te veel.
Vandaag gaat het een stuk beter met mij.

Groetjes Friese leeuw

Hoi Friese Leeuw,

Moet eigenlijk al aan het schilderen zijn, maar toch log ik nog even in voor je. Wil je even een hart onder de riem steken, want het is echt niet mis een kindje zo vroeg krijgen terwijl je het niet verwacht. Al die tijd ben je gewoon door gegaan, want je moet haast wel en dan is het toch logisch dat je een kleine dip krijgt, dat zal iedereen zo ervaren. Niets om je voor te schamen, gewoon even pas op de plaats en dan ziet het er daarna vast weer zonniger uit.

Wat fijn dat Steyn het zo goed doet! Super hoor! Nog even en je mag hem mee naar huis nemen, heerlijk idee natuurlijk, maar misschien ook een beetje eng, want dan moet je het alleen gaan doen. Maar je kunt het, Steyn heeft een sterke mama en dat weet hij ook!

Geef hem maar een dikke knuffel en geniet van de momenten samen.

Groetjes Nanda

Hoi friese leeuw,
Gelukkig gaat het goed met de kleine jongen, het kost wat tijd maar het is een wonder hoe snel die kleintjes er altijd weer bovenop komen.

Het is logisch dat je er even doorheen zit, ik heb zoiets gelijks meegemaakt met de geboorte van mijn dochter, zij was niet te vroeg sterker nog 15 dagen te laat ik werd ingeleid.
Ik dacht dat met zo'n rijp kindje er niets mis kan gaan, maar helaas ging het wel mis, ze kon niet zelfstandig ademen en ook haar maagje werkte niet goed en is lange tijd via een zonde gevoed.

Je bedenkt je niet van te voren dat er ook maar iets mis is met je kindje, je rekend wel dat jij zelf een beetje in de kreukels ligt maar niet aan het kindje.
De schok is dan ook groot als dit niet zo is, de eerste dagen naar de bevalling zit je in een storm, je denkt niet na en doet gewoon wat je gezegd wordt.
Pas daarna komt de klap en wordt je heel verdrietig, dat is normaal en laat de tranen maar vloeien het is ook zwaar.

Gelukkig is bij onze Lucy alles goed gekomen en heeft ze er niets aan overgehouden ze is een gezonde tante van 3 jaar.
Alleen kan ik nog steeds geen film of foto's kijken uit die periode het doet erg veel met je, helemaal niet nu ik weer zwanger ben, maar voor mij is de kans zeer klein dat zoiets weer gebeurd.

Zorg goed voor jezelf, voor de kleine jongen wordt uitstekend gezorgd in het ziekenhuis.

Veel geluk en echt het komt allemaal weer helemaal goed met jullie, er ligt nog een heel leven voor jullie.

Liefs

Hallo,

Fijn dat het zo goed gaat! het is natuurlijk ook niet niks...zo vroeg op de wereld.
En je zult zien dat het steeds wat beter gaat.

Ik snap dat jij het ook even helemaal gehad hebt. Zo'n wond is natuurlijk ook niet niks en je wilt waarschijnlijk alleen maar vooruit. Even een stapje terug en je kunt er weer tegen aan. Denk ook aan jezelf want straks komen de gebroken nachten weer!

Hou je taai!

Is Steyn al veel veranderd?

Groetjes Yvonne

Hoi!

Fijn dat het goed gaat met je zoontje. Het gaat hopelijk steeds beter.
Ja,een dipje ... tja, is natuurlijk niet zo raar na zo'n bevalling. Het is niet niks wat je zo voor je kiezen hebt gekregen. Geef het de tijd, het zal waarschijnlijk niet je laatste dipje zijn en dat is helemaal niet erg. Het lijkt me ook allemaal zo onwerkelijk.
Sterkte, hoop dat het beter met je gaat.

Groetjes!

Terug
Bovenaan