Laatste nieuws

Hey hallo

Kreeg net al ergens een vraag waarom ik niet meer zo vaak reageer.....
Ik ga dat nu uitleggen aan jullie.
In mijn vorige post vertelde ik dat ik op 3 dec een bloedtest moest laten doen om te bezien of ik een eisprong heb gekregen
Op 8 dec ( nu 14 dagen geleden) heb ik van de gyn te horen gekregen dat er een verhoogde waarde in het bloed gevonden is. Dus een eisprong waarschijnlijk. Op 11 dec heb ik een test gedaan en die was licht positief.........
Op 12 dec ook
Op 13 dec heb ik gyn gebeld en gezegd dat ik een licht positieve test heb maar dat ik graag een bloedonderzoek wilde. Laten doen en een uur later ging de telefoon.

Ik ben zwanger !!!!!

Volgens de berekeningen zou ik nu in de 6e week zitten en ik heb op 3 januari mijn echo
Super dus, maar tegelijkertijd ook weer super spannend. Want ook nu ben ik erg onzeker en bang of dit wel goed blijft gaan. Ben een beetje vermoeider heb ik het idee en soms een weeig gevoel in de buik, maar verder voel ik dus niets

Maar goed, ik neem nog even geen afscheid van dit forum, ik wil eerst zekerheid op 3 januari

Dan rest mij nog om jullie allen toch fijne dagen te wensen en een vruchtbaar 2011 !!

Morgen vertel ik het btw aan mijn ouders omdat we carpaccio zouden gaan eten met kerst......

Groetjes, TD

Wat een goed nieuws meid!! Oh een mooier kerstkado bestaat er niet!! Gefeliciteerd!

Probeer er toch rustig onder te blijven hoe moeilijk dat ook is....enne geniet van de feestdagen!

liefs Yosha

Wat fijn voor je! Probeer er ook maar een beetje van te genieten, ook al spoken allerlei gedachten door je hoofd!!!!

GEFELICITEERD!

Heel erg gefeliciteerd!!! Wat super. Ik hoop dat je je snel wat zekerder voelt over de zwangerschap en kunt gaan genieten.

Tamdun,

Van harte gefeliciteerd, dat is inderdaad een mooi kerstcaceau. Mocht het je gerust stellen: ik voelde ook niks de eerste weken.
Heel veel sterkte in deze spannende tijd en hopelijk kun je snel ongehinderd genieten van een 'bewezen' zwangerschap na een echo.

Hoe reageerden ze toen je t vertelde?
Wenser

Terug
Bovenaan